Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 12:49Jag tycker inte att skillnaden är så stor som ni säger. Inte enligt min erfarenhet ivf.
Cyklade i flera år med en MTB, 2 vätternrundor, Hisingen runt mm. Fortfarande har jag inte med racer lyckats vara i närheten av mitt tidigare rekord på t ex Hisingen
Jag tycker inte att skillnaden är så stor som ni säger. Inte enligt min erfarenhet ivf.
Cyklade i flera år med en MTB, 2 vätternrundor, Hisingen runt mm. Fortfarande har jag inte med racer lyckats vara i närheten av mitt tidigare rekord på t ex Hisingen
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 12:54För min del märker jag ingen skillnad i hastighet alls mellan att ha rakt styre på min racer-ifierade hybrid och att hålla uppe på raka delen av styret på min racer med bockstyre. Skillnaden är som sagt att bockstyret ger mig mer valfrihet att flytta runt
För min del märker jag ingen skillnad i hastighet alls mellan att ha rakt styre på min racer-ifierade hybrid och att hålla uppe på raka delen av styret på min racer med bockstyre. Skillnaden är som sagt att bockstyret ger mig mer valfrihet att flytta runt
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 14:17Visst, håller man ändå på ovansidan av styret vinner man inte särskilt mycket med bockstyre, men det normala är att man håller på bromshandtagen och en hyfsad del av tiden i bocken (i synnerhet under solocykling), och då blir man mer utsträckt och kommer
Visst, håller man ändå på ovansidan av styret vinner man inte särskilt mycket med bockstyre, men det normala är att man håller på bromshandtagen och en hyfsad del av tiden i bocken (i synnerhet under solocykling), och då blir man mer utsträckt och kommer
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 16:17Apropå rullmotstånd t ex.
Nån som har personlig erfarenhet av skillnaden mellan skogsdäck och grusdäck (se bilder)Hur stor skillnad är det egentligen på enbart grusväg?
Däcken är från Schwalbe men andra tillverkare har ju liknande varianterGrus
BILD:w
Apropå rullmotstånd t ex.
Nån som har personlig erfarenhet av skillnaden mellan skogsdäck och grusdäck (se bilder)
Hur stor skillnad är det egentligen på enbart grusväg?
Däcken är från Schwalbe men andra tillverkare har ju liknande varianter
Grus
BILD:w