Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 21:47Det räcker med förpackningen.
Det räcker med förpackningen.
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 21:50Hur är det med förpackningar till Jedi-svärd (vad heter lightsaber på svenska?), skulle det funka?
Hur är det med förpackningar till Jedi-svärd (vad heter lightsaber på svenska?), skulle det funka?
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 21:50Jag kan tillägga att som en konsekvens är det även barbieförpackningsfritt.
Jag tror att man talar om lasersvärd, men jag kan vara ute och cykla där.
Jag kan tillägga att som en konsekvens är det även barbieförpackningsfritt.
Jag tror att man talar om lasersvärd, men jag kan vara ute och cykla där.
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 21:54Jo, lasersvärd verkar vara den korrekta svenska benämningen.
Jo, lasersvärd verkar vara den korrekta svenska benämningen.
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 11:33nej nej, ljussabel! Lasersvärd är för vanlig, annan simpel space opera ...
nej nej, ljussabel! Lasersvärd är för vanlig, annan simpel space opera ...
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 17:15Skyddsglasögon på Clas Ohlson. Ca 60 spänn. Funkar ypperligt. Jag är inne på mitt andra par ca fyra år efter att jag köpte det första. Mycket god sikt och inga kanter som är i vägen i synfältet. Polykarbonat är väldigt säkert och skyddar dessutom naturlig
Skyddsglasögon på Clas Ohlson. Ca 60 spänn. Funkar ypperligt. Jag är inne på mitt andra par ca fyra år efter att jag köpte det första. Mycket god sikt och inga kanter som är i vägen i synfältet. Polykarbonat är väldigt säkert och skyddar dessutom naturlig