Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykelköp, eller komponenter...
You need to log in to create posts and topics.

Låter underbart Henrik, men jag är bara 180...

okey, det var ju lite synd jag själv är 193 cm fast det går ju att justera med sadel stolpen så du kanske kan ha den ändå hälsningar Henrik

Fyra år gamla Shimanoprylar? Då behöver du ingen Harskramla!

Är du normalt byggd, så är en 55-57 ram troligtvis det du bör ha.

Kan du inte meka, köp i butik i Sverige!

Jag har en gammal 52 cm stålram som man kan infoga gamla vattenledningsrör i, så p

Kristoffer Creutz skrev:
> Jag fann denna:
> http://www.bikebuster.dk./detaljer/120029.html

Scott CR1 Team är en bra cykel med en VÄLDIGT bra ram och danskarna säljer den till ett väldigt bra pris.
Men den finns bara i strl L, passar det dig? Förutom att

Blä... Jag har beslutsångest. Som Daivd P säger är jag ju ingen mekare! Varför bör jag då köpa i Sverige. Hur mycket skiljer egentligen mellan 105 och Ultegra, eller Dura Ace?
Har kollat på alla förslag ni gett ovan och läst lite om modellerna. Jag är, s

spana in http://www.stevensbikes.de/2007/index.php?lang=en_US

Jag tror att jag har bestämt mig...Har läst en del om cyklarna ovan, som ni har tipsat mig om.
Jag tror att Scotts CR1 Team är en bra cykel för mig. Den kommer väl att hålla för mig i många goda år, och kan väl vara vänlig för en uppgradering av komponen

Köp Scotts CR1 Team om ramgeometrin verkar vara bra för dig. Om det sedan sitter Shimano 105 eller ultegra på spelar mindre roll. Kompnenterna i övrigt går ju att byta ut vartefter de slits ut.

Kristoffer Creutz skrev:
> Jag tror att jag har bestämt mig.
> Jag tror att Scotts CR1 Team är en bra cykel för mig.
> med Shimano 105. Kanske skulle jag önska något mer, säg Ultegra

Jag tycker att du har gjort ett utmärkt val, men det är du som skall v

Tjena kristoffer säljer även min träningsracer en Battaglin -05 för 7000kronor den är blå till färgen och det är en 58cm ram och 105grupp rakt igenom. Hjulen är Battaglins egna vet inte hur lätta dom är men vikten totalt ligger på cirka 10,6kg så den är r