Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 15:53Det blev en Stevens aspin! 🙂 Ny Ultegra-utrustning och easton vista-sl hjul.
Dåligt väder idag... får ut med den imorgon istället. 🙁
Det blev en Stevens aspin! 🙂 Ny Ultegra-utrustning och easton vista-sl hjul.
Dåligt väder idag... får ut med den imorgon istället. 🙁
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 00:07Då är det bara att ut och köpa resten av allt som tillhör cykelsporten.
Då är det bara att ut och köpa resten av allt som tillhör cykelsporten.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 10:52Det ska bli! 😉
Ska köpas ett par Sidi Genius 5 pro skor, samt nya kläder, såsom byxor, tröja, arm, knä och benvärmare. Ny cykeldator ska köpas, vet dock inte riktigt vilken jag vill ha ännu. Jag är ganska sugen på Garmin Edge 500! Tips på cykeldatorer?
Det ska bli! 😉
Ska köpas ett par Sidi Genius 5 pro skor, samt nya kläder, såsom byxor, tröja, arm, knä och benvärmare. Ny cykeldator ska köpas, vet dock inte riktigt vilken jag vill ha ännu. Jag är ganska sugen på Garmin Edge 500! Tips på cykeldatorer?
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 14:10En Polar CS 600 med tillbehör.
Det var ett helt gäng med idag som trots Garmin inte hade en susning om var vi var.
Jag kör med sextant och karta.
En Polar CS 600 med tillbehör.
Det var ett helt gäng med idag som trots Garmin inte hade en susning om var vi var.
Jag kör med sextant och karta.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 14:43Även om vissa har svårt att ta till sig fördelar med olika typer av GPS-tillbehör, och syftet med dem, så vill jag slå ett slag för Garmin Edge 500.
I en enhet som väger 57g har de fått in det mesta, och med kadenssensorn till har den allt man kan tänka
Även om vissa har svårt att ta till sig fördelar med olika typer av GPS-tillbehör, och syftet med dem, så vill jag slå ett slag för Garmin Edge 500.
I en enhet som väger 57g har de fått in det mesta, och med kadenssensorn till har den allt man kan tänka
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 16:36Hade jag inte haft gpsen med mig idag hade jag inte kunnat leta nya roliga områden och vägar på ett vettigt sätt. Då hade jag fått begränsa mig i för stor omfattning till att anpassa mig efter vad jag redan kände till.
Funkar såklart med karta och kompa
Hade jag inte haft gpsen med mig idag hade jag inte kunnat leta nya roliga områden och vägar på ett vettigt sätt. Då hade jag fått begränsa mig i för stor omfattning till att anpassa mig efter vad jag redan kände till.
Funkar såklart med karta och kompa
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 16:41Att våga söka nya vägar är att leva lite mer, och ibland längre.
Att våga söka nya vägar är att leva lite mer, och ibland längre.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 16:43Låter som en devis för gps-maffian! Skriver under på det! Endast gps ger full frihet...
Låter som en devis för gps-maffian! Skriver under på det! Endast gps ger full frihet...
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 16:45Då räcker en pod i fickan.
Då räcker en pod i fickan.
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 16:55Utan gps med kartbild hade jag idag inte vågat utforska det område som jag nu upptäckte och som framöver kommer göra min cykling lite mer varierad. Utan den gpsen hade jag pga av begränsat med tid tagit det säkra före det osäkra och stannat på mer känd ma
Utan gps med kartbild hade jag idag inte vågat utforska det område som jag nu upptäckte och som framöver kommer göra min cykling lite mer varierad. Utan den gpsen hade jag pga av begränsat med tid tagit det säkra före det osäkra och stannat på mer känd ma