Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 21:56@Robert: Jag förstod att du inte ville märka ord och mitt svar var definitivit inte menat att vara surt 🙂
@Andres: Om det inte har med styret att göra utan däcken... ja då finns det väl egentligen ingen annan rekommendation än en CX. Kör själv en Focus
@Robert: Jag förstod att du inte ville märka ord och mitt svar var definitivit inte menat att vara surt 🙂
@Andres: Om det inte har med styret att göra utan däcken... ja då finns det väl egentligen ingen annan rekommendation än en CX. Kör själv en Focus
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 22:00Önskas mer utrymme för dubbdäck och skärmar finns ju surly crosscheck.
Önskas mer utrymme för dubbdäck och skärmar finns ju surly crosscheck.
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 22:00David: På min får jag in både Nokian W240 och skärmar (Cannondale)
David: På min får jag in både Nokian W240 och skärmar (Cannondale)
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 22:06Då är det kedjestag i trekkingbranschen.
Då är det kedjestag i trekkingbranschen.
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 22:54Självklart man upp på trottoaren... Vid rödljud till exempel... genast blir man "gångare" på två hjul och smiter förbi där de är möjligt. Även när man ska av och på cykelvägar... Och kullersten finns de lite här och var.
Kan man bara välja en "CX" cykel.
Självklart man upp på trottoaren... Vid rödljud till exempel... genast blir man "gångare" på två hjul och smiter förbi där de är möjligt. Även när man ska av och på cykelvägar... Och kullersten finns de lite här och var.
Kan man bara välja en "CX" cykel.
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 03:24Nja, kullersten är ganska ovanligt. Ställen jag känner till är några gator på Skansen, Borggården på KTH och torget i Skövde.
bild:http://www.steriks.se/ImageVault/Images/conversionFormatType_WebSafe/unsharpMask_1/height_240/width_359/id_146/ImageVaultHan
Nja, kullersten är ganska ovanligt. Ställen jag känner till är några gator på Skansen, Borggården på KTH och torget i Skövde.
bild:http://www.steriks.se/ImageVault/Images/conversionFormatType_WebSafe/unsharpMask_1/height_240/width_359/id_146/ImageVaultHan
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 06:31Jag har en Nishiki Ultra Pro som jag kört året runt med. Det är modellen under Hyper. Har både skärmar och dubbdäck. Inga som helst problem. Växlarna är ganska så lika en racer. Använder den som arbetshäst, kör där jag vill och drar cykelvagn med den. Kör
Jag har en Nishiki Ultra Pro som jag kört året runt med. Det är modellen under Hyper. Har både skärmar och dubbdäck. Inga som helst problem. Växlarna är ganska så lika en racer. Använder den som arbetshäst, kör där jag vill och drar cykelvagn med den. Kör
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 07:17Om man nu ska vara så petig med språket Gunnar... så har jag inte sagt att de är kullersten på någon gata utan bara att de finns lite lite här och där, vilket jag skulle säga är korrekt = ). (Jag kan också)
Tack för cykeltipsen... Någon som har någon kom
Om man nu ska vara så petig med språket Gunnar... så har jag inte sagt att de är kullersten på någon gata utan bara att de finns lite lite här och där, vilket jag skulle säga är korrekt = ). (Jag kan också)
Tack för cykeltipsen... Någon som har någon kom
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 14:50Har funderat och funderat... Så här långt har jag kommit fram till att jag i princip vill ha en Cyclocross cykel med rakt styre.... Lite kraftigare däck men ändå inte jättetjocka... Har letat och funderat på möjligheterna att hitta en sån cykel, men utan
Har funderat och funderat... Så här långt har jag kommit fram till att jag i princip vill ha en Cyclocross cykel med rakt styre.... Lite kraftigare däck men ändå inte jättetjocka... Har letat och funderat på möjligheterna att hitta en sån cykel, men utan
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 21:50Anders, jag är också 2m lång, och cyklar på en Nishiki Hyper pro XL. den är lätt, rolig att cykla på och du kna få på däck som är 35mm breda (om du vill).
Glöm inte bort Scotts Sub serie. trevlig hybrid som är lite roligare
my2c
Anders, jag är också 2m lång, och cyklar på en Nishiki Hyper pro XL. den är lätt, rolig att cykla på och du kna få på däck som är 35mm breda (om du vill).
Glöm inte bort Scotts Sub serie. trevlig hybrid som är lite roligare
my2c