Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykelkläder..?
You need to log in to create posts and topics.

Vart kan man köpa billiga cykelkläder? Har kollat runt lite.. men jag tycker 350kr är mycke för en tröja.. Jag är kanske snål men... Finns det billigare kläder? Vart?

350 spänn är väl en rätt billig tröja. men kolla in på bikebuster.se men då får du ju betala frakt så även om du köper en tröja för 250 så blir de dyrt

Och så är de inget att ha om de inte andas bra. Kan du lika gärna trä på dig en sopsäck.

Lidl har i perioder cykelkläder. Jag har köpt superbra både korta och hellånga cykelbyxor där som är i bra andasmaterial. De är prisvärda. De långa cykelbyxorna tror jag jag betalade 69 spänn för och grabbarna i cykelklubben var gröna av avund 🙂

Lidl..? De ska man ju undvika oavsett om de har billiga saker.. De är en styggelse vad gäller anställningsformer..

Lidl (som exempel) ger många människor chans att få ett arbete och arbetslivserfarenhet samtidigt som de får lön. Varför vill du inte gynna dem.
Lidl har iaf satt sprätt på resten av affärerna i den här stan att piffa upp sig lite.

http://www.arbetaren.se/2003/41/nyhet1.html

Därför.

Jag tycker som Andreas, skulle inte sätta min fot på det stället, än mindre köpa något.

Stina, jag tror vi haft den diskussionen förut...jag är också helt emot lidl

Arbetaren känns ju som en lämplig ledstjärna...