Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 01:25Är http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=555509 tillräckligt blå för dig?
Är http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=555509 tillräckligt blå för dig?
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 01:44Det har varit ett antal fall på sistonde som gör det mer motiverat att bojkotta facken än handlarna, om du frågar mig. Nu har ju Lidl kollektivavtal och följer svensk lagstiftning om jag har förstått rätt, så artikeln från 2003 är ganska gammal och aversi
Det har varit ett antal fall på sistonde som gör det mer motiverat att bojkotta facken än handlarna, om du frågar mig. Nu har ju Lidl kollektivavtal och följer svensk lagstiftning om jag har förstått rätt, så artikeln från 2003 är ganska gammal och aversi
Quote from Bengt Askerfelt on 3 July 2008, 07:29Tillbaka till cykelkläder... VO2 är ett billigt märke som bla finns hos cyclecomponents.se (från 195 kr)... min tröja är suverän, andas bra, sitter bra, bra fickor.
Tillbaka till cykelkläder... VO2 är ett billigt märke som bla finns hos cyclecomponents.se (från 195 kr)... min tröja är suverän, andas bra, sitter bra, bra fickor.
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 08:02Håller med Jannike.
Köpte också ifrån cyclecomponents. Kanske den inte var så full med färgglada tryck och reklam som de tröjorna i 400-800 kr. klassen. Men fullt funktionsduglig 😉/M
Håller med Jannike.
Köpte också ifrån cyclecomponents. Kanske den inte var så full med färgglada tryck och reklam som de tröjorna i 400-800 kr. klassen. Men fullt funktionsduglig 😉
/M
Quote from Emma Sjöberg on 3 July 2008, 08:57Vill man ha tryck o färglad text på så är det väl bara och trycka på det själv 😀
Vill man ha tryck o färglad text på så är det väl bara och trycka på det själv 😀
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 09:02Lämna över tröjan och en ask tushpennor till minstingen........
Lämna över tröjan och en ask tushpennor till minstingen........
Quote from Jan Lundquist on 3 July 2008, 09:07"Jag tycker som Andreas, skulle inte sätta min fot på det stället, än mindre köpa något. "
Så ni tycker det är bättre att folk går hemma och uppbär arbetslöshetsersättning än att arbeta och få lön, pensionsgrundande poäng samt arbetslivserfarenhet?
"Jag tycker som Andreas, skulle inte sätta min fot på det stället, än mindre köpa något. "
Så ni tycker det är bättre att folk går hemma och uppbär arbetslöshetsersättning än att arbeta och få lön, pensionsgrundande poäng samt arbetslivserfarenhet?
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 09:21Ja.. antingen mjölkar det ur kvalitén på anställningsförhållanden och samtidigt tillsätts fler i arbete.. Eller så har man god standard på anställningsförhållanden och istället krävs fler företag och arbetsplatser för att hålla hög sysselsättningsgrad.
I
Ja.. antingen mjölkar det ur kvalitén på anställningsförhållanden och samtidigt tillsätts fler i arbete.. Eller så har man god standard på anställningsförhållanden och istället krävs fler företag och arbetsplatser för att hålla hög sysselsättningsgrad.
I
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 09:38Charlotta C, jo det är synd om handlarna. Vi borde kanske starta en insamling?
Charlotta C, jo det är synd om handlarna. Vi borde kanske starta en insamling?
Quote from Funbeat user on 3 July 2008, 11:33iofs har väl inte lidl och andra mindre nogräknade handlares anställningsformer i detta forum att göra, men det finns något som många glömmer. Om vi inte bara tänkte på var vi kunde köpa billigast. Om vi tänkte mer på var sakerna var producerade så kanske
iofs har väl inte lidl och andra mindre nogräknade handlares anställningsformer i detta forum att göra, men det finns något som många glömmer. Om vi inte bara tänkte på var vi kunde köpa billigast. Om vi tänkte mer på var sakerna var producerade så kanske