Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykelkläder..?
You need to log in to create posts and topics.

Är http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=555509 tillräckligt blå för dig?

Det har varit ett antal fall på sistonde som gör det mer motiverat att bojkotta facken än handlarna, om du frågar mig. Nu har ju Lidl kollektivavtal och följer svensk lagstiftning om jag har förstått rätt, så artikeln från 2003 är ganska gammal och aversi

Tillbaka till cykelkläder... VO2 är ett billigt märke som bla finns hos cyclecomponents.se (från 195 kr)... min tröja är suverän, andas bra, sitter bra, bra fickor.

Håller med Jannike.
Köpte också ifrån cyclecomponents. Kanske den inte var så full med färgglada tryck och reklam som de tröjorna i 400-800 kr. klassen. Men fullt funktionsduglig 😉

/M

Vill man ha tryck o färglad text på så är det väl bara och trycka på det själv 😀

Lämna över tröjan och en ask tushpennor till minstingen........

"Jag tycker som Andreas, skulle inte sätta min fot på det stället, än mindre köpa något. "

Så ni tycker det är bättre att folk går hemma och uppbär arbetslöshetsersättning än att arbeta och få lön, pensionsgrundande poäng samt arbetslivserfarenhet?

Ja.. antingen mjölkar det ur kvalitén på anställningsförhållanden och samtidigt tillsätts fler i arbete.. Eller så har man god standard på anställningsförhållanden och istället krävs fler företag och arbetsplatser för att hålla hög sysselsättningsgrad.

I

Charlotta C, jo det är synd om handlarna. Vi borde kanske starta en insamling?

iofs har väl inte lidl och andra mindre nogräknade handlares anställningsformer i detta forum att göra, men det finns något som många glömmer. Om vi inte bara tänkte på var vi kunde köpa billigast. Om vi tänkte mer på var sakerna var producerade så kanske