Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 14:40Jag har cycklingben och inte storkben
Jag har cycklingben och inte storkben
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 19:51en liten cyckling han är!
en liten cyckling han är!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 08:59Var på gbg varvets mässa igår. I Team sportias monter finns en del cykelkläder från Craft till riktigt bra priser... litet tips i kanten
Var på gbg varvets mässa igår. I Team sportias monter finns en del cykelkläder från Craft till riktigt bra priser... litet tips i kanten
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:01Crafts brallor fick mycket kritik tidigare men de har kanske ändrat designen på skinnen nu?
Crafts brallor fick mycket kritik tidigare men de har kanske ändrat designen på skinnen nu?
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:26Har ett par craft brallor som funkar bra.... Men det finns bättre
Har ett par craft brallor som funkar bra.... Men det finns bättre
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 15:56I repeat, too much blöja. no more craft för mig.
I repeat, too much blöja. no more craft för mig.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 15:57Har hört att Libreo skall vara bra...
Har hört att Libreo skall vara bra...
Quote from ellen olsson on 16 May 2009, 00:14Det är säkert de gamla modellerna de säljer ut.
De har säkert fixat till byxorna en hel del sedan de började sponsra ProTourlag med kläder.
Det är säkert de gamla modellerna de säljer ut.
De har säkert fixat till byxorna en hel del sedan de började sponsra ProTourlag med kläder.