Quote from ellen olsson on 2 November 2009, 21:19Du kan hyra en cykeltransportväska för några hundralappar.
Du kan hyra en cykeltransportväska för några hundralappar.
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 21:45Vart?
Vart?
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 22:10Då syns vi igen Peter.
Jag, frugan och dotter åker från Arlanda 1/4 och stannar i 10 dgr.
Då syns vi igen Peter.
Jag, frugan och dotter åker från Arlanda 1/4 och stannar i 10 dgr.
Quote from ellen olsson on 2 November 2009, 22:34Den som söker finner:
http://www.airshells.com/
Den som söker finner:
http://www.airshells.com/
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 08:30Hej Peter.
"Du kan hyra en cykeltransportväska för några hundralappar."
Nu vet jag inte vad för cykel du har. Men för min egen del så vet jag inte om jag skulle vilja ha ner min cykel. Nu är det ingen"värsting" så sett. Men den kostar i alla fall ca 45-
Hej Peter.
"Du kan hyra en cykeltransportväska för några hundralappar."
Nu vet jag inte vad för cykel du har. Men för min egen del så vet jag inte om jag skulle vilja ha ner min cykel. Nu är det ingen"värsting" så sett. Men den kostar i alla fall ca 45-
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 11:25Det är intressant att veta vad cykeltransporten kostar. Förra året ville Liberia ha 75€ enkel resa för hojen (t-). För 150€ hyr jag hellre en cykel.
Annars så kör jag helst på min egen cykel 🙂
Det är intressant att veta vad cykeltransporten kostar. Förra året ville Liberia ha 75€ enkel resa för hojen (t-). För 150€ hyr jag hellre en cykel.
Annars så kör jag helst på min egen cykel 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 11:37Är det bra cykling i Liberia? Bortsett från att de då verkar ha straffskatt för utländska cyklister med egna cyklar.
Är det bra cykling i Liberia? Bortsett från att de då verkar ha straffskatt för utländska cyklister med egna cyklar.
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 12:23Ving tog 600 SEK ToR till Fuerteventura förra julen. Det var värt varenda krona för där vi bodde fanns inte racer att hyra. Fick en del frår från folk som letat runt.
Ving tog 600 SEK ToR till Fuerteventura förra julen. Det var värt varenda krona för där vi bodde fanns inte racer att hyra. Fick en del frår från folk som letat runt.
Quote from ellen olsson on 3 November 2009, 12:51Liberia? Det är ett för mig okänt flygbolag... Har de huvudkontoret i Monrovia? 😉
Liberia? Det är ett för mig okänt flygbolag... Har de huvudkontoret i Monrovia? 😉
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 13:03Jag tror att det var Liberian airlines .... Incheckningen sköttes av afrikanska barnsoldater.
eller så var det Iberia;)
Jag tror att det var Liberian airlines .... Incheckningen sköttes av afrikanska barnsoldater.
eller så var det Iberia;)