Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykellopp i Västsverige sensommar …
You need to log in to create posts and topics.

SM går veckan efter midsommar i Falun så där finns det möjlighet att möta motstånd av olika kaliber.

Mjörnrundan går första söndagen i september

P: Bergstempo är nog inte den bästa starten för en nybörjare....som nybörjare ville åtminstone jag känna på farten tjusning och den känslan får man inte direkt uppför..;) Känslan att ta sig uppför en backe kan vara skön, men i detta fallet kan det nog sna

Hej Jimmy.

Nej det har du rätt i att uppför kommer det inte att gå så himla fort men desto fortare när man ska ner igen;)

Vänligen

P.

Om han tar sig upp....

Hej Jimmy.

"Om han tar sig upp.... "

Upp tar man sig alltid. Det tar bara lite längre tid;) Ner går det fort, för alla som vill.

Vänligen

P.

P: Där har du missuppfattat nåt. Talesättet är: "Ner kommer man alltid" - det finns faktiskt dom som inte kommer upp - tråkigt nog!

Mount Everest är fullt av bägge sorterna.

Hej Christer.

"P: Där har du missuppfattat nåt. Talesättet är: "Ner kommer man alltid" - det finns faktiskt dom som inte kommer upp - tråkigt nog!"

Nej då. Jag har inte missuppfattat nåt. Jag har nämligen en helt annan syn på saken. Jag vill påstå att

Frågan handlade väl snarare om den tävlingen var ett relevant råd till frågeställaren. Det var det såvitt jag kan se det inte, såvida man inte vill maximera oddsen för att personen det handlade om för alltid ska skrämmas bort från cykelsporten för alltid.