Quote from Fredrik Närenfors on 25 September 2007, 20:17David: Jag tog för givet att du inte skulle tordas ut på banan. Ser dig mer som typen som springer runt på innerplan och skriker goda råd.
Fredrik: Samma goda anledning fanns både i fjol och i förrfjol också. Inget nytt alltså.
David: Jag tog för givet att du inte skulle tordas ut på banan. Ser dig mer som typen som springer runt på innerplan och skriker goda råd.
Fredrik: Samma goda anledning fanns både i fjol och i förrfjol också. Inget nytt alltså.
Quote from Funbeat user on 25 September 2007, 20:28Jag kommer med minst 11 HCK-kompisar.
Galan hoppas jag kunna delta i fast det är ju det där med klädsel... jag var tvungen att slå upp vad "kavaj" betyder och hittade detta på DN:s hemsida:
-------------------------------
Traditionellt innebär klädsel:k
Jag kommer med minst 11 HCK-kompisar.
Galan hoppas jag kunna delta i fast det är ju det där med klädsel... jag var tvungen att slå upp vad "kavaj" betyder och hittade detta på DN:s hemsida:
-------------------------------
Traditionellt innebär klädsel:k
Quote from Funbeat user on 25 September 2007, 20:40Per: Om det är något jag gillar så är det utmaningar. Det är alltid en krydda med utmaningar!
Det är kanske därför som jag gladeligen kör ut och tränar med både elitklassare o proffs. Jag har aldrig haft problem med att bli trött och slutkörd.
Sedan ka
Per: Om det är något jag gillar så är det utmaningar. Det är alltid en krydda med utmaningar!
Det är kanske därför som jag gladeligen kör ut och tränar med både elitklassare o proffs. Jag har aldrig haft problem med att bli trött och slutkörd.
Sedan ka
Quote from Emma Sjöberg on 25 September 2007, 20:54Kommer det här bli största läget till FB träff nånsin??
*ropar* OLLE... Fixa en monter till mässan vet jag... alla aktiva FBare som kommer dit får... får.. *tänker* äh.. jag kommer nog på nåt snart!
Kommer det här bli största läget till FB träff nånsin??
*ropar* OLLE... Fixa en monter till mässan vet jag... alla aktiva FBare som kommer dit får... får.. *tänker* äh.. jag kommer nog på nåt snart!
Quote from Funbeat user on 25 September 2007, 21:19Han: Lite mindre formellt högtidligt än "mörk kostym"
Själv skulle jag bära LH, med röd väst, under galan.
(Då vi får bära det "röd väst" och alltid retar det någon)Cum deo et victuribus armis
P.
Han: Lite mindre formellt högtidligt än "mörk kostym"
Själv skulle jag bära LH, med röd väst, under galan.
(Då vi får bära det "röd väst" och alltid retar det någon)
Cum deo et victuribus armis
P.
Quote from Funbeat user on 25 September 2007, 21:23Gummerad Tempodräkt med fluga och Bunny-ears & tail vore en lämplig dresscode! Ivart fall på en del med lämplig fysionomi.
Gummerad Tempodräkt med fluga och Bunny-ears & tail vore en lämplig dresscode! Ivart fall på en del med lämplig fysionomi.
Quote from Funbeat user on 25 September 2007, 23:13LH? Är det något slags militär aftondräkt, eller vad?
LH? Är det något slags militär aftondräkt, eller vad?
Quote from ellen olsson on 25 September 2007, 23:30> LH? Är det något slags militär aftondräkt, eller vad?
Lederhosen?
> LH? Är det något slags militär aftondräkt, eller vad?
Lederhosen?
Quote from Funbeat user on 26 September 2007, 07:44Lederhosen? Ja, varför inte. Det skulle nog också passa, men nej. LH är liten högtidsdräkt och SH är således stor högtidsdräkt.
Ultima ratio regum
P.
Lederhosen? Ja, varför inte. Det skulle nog också passa, men nej. LH är liten högtidsdräkt och SH är således stor högtidsdräkt.
Ultima ratio regum
P.
Quote from Funbeat user on 26 September 2007, 08:55Konungars slutgiltiga argument - Art-flashback 😀
Konungars slutgiltiga argument - Art-flashback 😀