Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykelmässa Elmia 17-18 november
You need to log in to create posts and topics.

David: Jag tog för givet att du inte skulle tordas ut på banan. Ser dig mer som typen som springer runt på innerplan och skriker goda råd.

Fredrik: Samma goda anledning fanns både i fjol och i förrfjol också. Inget nytt alltså.

Jag kommer med minst 11 HCK-kompisar.

Galan hoppas jag kunna delta i fast det är ju det där med klädsel... jag var tvungen att slå upp vad "kavaj" betyder och hittade detta på DN:s hemsida:

-------------------------------
Traditionellt innebär klädsel:k

Per: Om det är något jag gillar så är det utmaningar. Det är alltid en krydda med utmaningar!

Det är kanske därför som jag gladeligen kör ut och tränar med både elitklassare o proffs. Jag har aldrig haft problem med att bli trött och slutkörd.

Sedan ka

Kommer det här bli största läget till FB träff nånsin??

*ropar* OLLE... Fixa en monter till mässan vet jag... alla aktiva FBare som kommer dit får... får.. *tänker* äh.. jag kommer nog på nåt snart!

Han: Lite mindre formellt högtidligt än "mörk kostym"

Själv skulle jag bära LH, med röd väst, under galan.
(Då vi får bära det "röd väst" och alltid retar det någon)

Cum deo et victuribus armis

P.

Gummerad Tempodräkt med fluga och Bunny-ears & tail vore en lämplig dresscode! Ivart fall på en del med lämplig fysionomi.

LH? Är det något slags militär aftondräkt, eller vad?

> LH? Är det något slags militär aftondräkt, eller vad?

Lederhosen?

Lederhosen? Ja, varför inte. Det skulle nog också passa, men nej. LH är liten högtidsdräkt och SH är således stor högtidsdräkt.

Ultima ratio regum

P.

Konungars slutgiltiga argument - Art-flashback 😀