Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykelmentor
You need to log in to create posts and topics.

Tänk om jag hade en mentor jag kunde ringa eller skriva till som jag kunde få bolla min tankar med om jag tränar rätt för att nå mitt mål? Tänk om jag kunde få ta del av erfarenhet någon har om träning, om att genomföra ett speciellt lopp, om att nå ett s

Berätta gärna om du fick napp! Tyckte detta var en strålande idé.

Mvh Janne

finns ju i form av Aktivitus, Balansera, FitForFight mfl fast då får man ju förstås inte coachningen gratis 🙂

Vilken bra tanke och önskan!
Lycka till.

Kul idé! Träningsupplägg ligger utanför mitt kompetensområde, men Vätternupplägg har jag funderat mycket på, kanske lite OT vid denna tidpunkt men ändå viktigt.

Ang träningen ändå: 1000 minuter i månader låter kanske mycket men jag undrar om det räcker.

Om du är villig att lägga lite pengar på det hela kan du göra som jag - kontakta Fredrik Ericsson genom Toppform.nu och få hjälp med upplägget. 600 pix i timmen tar han vilket jag tyckte var överkomligt.

Ett generellt upplägg som både Fredrik och Aktivit

Jag skulle ha pm:at Raymond och övertalat honom. Jag har haft stor nytta av av de råd han lämnat efter sig på i olika forum och trådar.

Tack för komplimangen Olof! Eftersom frågan gäller träning kan jag inte direkt tillföra något som inte skrivits massor av gånger redan här på FunBeat. Tror t ex att jag själv borde ägna mig åt intervallträning, till/från jobbet skulle kunna passa rätt bra

Om du går med i en cykelklubb kommer du få hjälp gratis (oavsett om du vill ha det eller inte..) Men det är mer inriktat mot tävlingscykel iofs.

Anders: Nu vet jag inte hur det är där du bor, men många cykelklubbar har motionärsverksamhet, med klubbcykling flera gånger i veckan i olika fartgrupper. Både trevligt och nyttigt.