Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 21:53Just den mentala biten är viktig när man har cyklat några timmar..
Just den mentala biten är viktig när man har cyklat några timmar..
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 21:53Jimmy, jag tränar redan hårt. Idag tränade jag psyket då jag först fick punka fram (tack till de som lägger ut sylvasst grus/flis) sedan bak. Fick gå sista 2 km. Mycket bra träning. Inte för att jag tänkt gå i VR, men som David säger så finns det än leda
Jimmy, jag tränar redan hårt. Idag tränade jag psyket då jag först fick punka fram (tack till de som lägger ut sylvasst grus/flis) sedan bak. Fick gå sista 2 km. Mycket bra träning. Inte för att jag tänkt gå i VR, men som David säger så finns det än leda
Quote from Elias Engqvist on 28 January 2009, 21:54Ja då får man leda (cykeln)
Ja då får man leda (cykeln)
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 21:55Ett tips är att alltid ta med två reservslangar.
Ett tips är att alltid ta med två reservslangar.
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 21:59Jo, jag har sett att du tränar hårt Andrew. Har du tänkt starta vid halv fem-tiden på VR?
Jo, jag har sett att du tränar hårt Andrew. Har du tänkt starta vid halv fem-tiden på VR?
Quote from j sollerman on 28 January 2009, 22:01två reservslangar är ett måste
två reservslangar är ett måste
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 22:53Jimmy, tror jag betala när tiderna var 4-4.30, men har inte sett om det bekräftats. Sen går det ju byta lite, ska väl börja kolla efter lämplig klunga.
Börjar inse att två slangar går åt ibland, men trodde jag skulle klara 2 mil till jobbet på en 😉
Jimmy, tror jag betala när tiderna var 4-4.30, men har inte sett om det bekräftats. Sen går det ju byta lite, ska väl börja kolla efter lämplig klunga.
Börjar inse att två slangar går åt ibland, men trodde jag skulle klara 2 mil till jobbet på en 😉
Quote from Elias Engqvist on 28 January 2009, 23:43Tillägg till Murphys lag: Antalet punkteringar är alltid en mer än antalet reservslangar!
Tillägg till Murphys lag: Antalet punkteringar är alltid en mer än antalet reservslangar!
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 22:30Ta bussen Andrew...;)
Ta bussen Andrew...;)
Quote from Stefan Aronsson on 29 January 2009, 23:44Kan bara hålla med någon i början av tråden: Åk till Aktivitus och testa fysiken och få ett personligt träningsupplägg. Kostar typ 1500 kr och det är värt varenda krona om du vill jaga minuter runt sjön i rätt klunga.
Kan bara hålla med någon i början av tråden: Åk till Aktivitus och testa fysiken och få ett personligt träningsupplägg. Kostar typ 1500 kr och det är värt varenda krona om du vill jaga minuter runt sjön i rätt klunga.