Quote from Guest on 27 July 2008, 22:19var nu ute och cykla på min nya cykel (mb) det kändes skönt och bra men helt plötsligt började växlarna att hålla på och ja det gick inte att trampa. det gick över nästan direkt men vad var det som hände och kan man göra något åt det?:-(
var nu ute och cykla på min nya cykel (mb) det kändes skönt och bra men helt plötsligt började växlarna att hålla på och ja det gick inte att trampa. det gick över nästan direkt men vad var det som hände och kan man göra något åt det?:-(
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 22:29Köp en cykel med kvalitetsprodukter...
Köp en cykel med kvalitetsprodukter...
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 22:31Kanske kan vara chain suck? Ett riktigt elände.
Allt i ämnet finns som tråkig läsning här:
http://www.fagan.co.za/Bikes/Csuck/
Kanske kan vara chain suck? Ett riktigt elände.
Allt i ämnet finns som tråkig läsning här:
http://www.fagan.co.za/Bikes/Csuck/
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 22:37Minst sagt brister i informationssamhället....
Minst sagt brister i informationssamhället....
Quote from Camilla Höög on 27 July 2008, 22:42Chain-Suck! Aldrig hört talas om det, men det är nog det jag råkar ut för då och då när jag i en kraftig uppförsbacke ska ner på minsta drevet i fram. Allt låser sig. Löses genom att trampa ett par varv bakåt och ett par framåt utan belastning. Sen funkar
Chain-Suck! Aldrig hört talas om det, men det är nog det jag råkar ut för då och då när jag i en kraftig uppförsbacke ska ner på minsta drevet i fram. Allt låser sig. Löses genom att trampa ett par varv bakåt och ett par framåt utan belastning. Sen funkar
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 08:57sedärja, it has a name! 🙂 kedjesuget har lagt mig i diket mer än en gång.. man får väl ta det lite vackert med växlingarna i branta uppförslar, helt enkelt. eller så köper man en coolare cykel som tål lite.
sedärja, it has a name! 🙂 kedjesuget har lagt mig i diket mer än en gång.. man får väl ta det lite vackert med växlingarna i branta uppförslar, helt enkelt. eller så köper man en coolare cykel som tål lite.
Quote from Lena O on 28 July 2008, 13:04Chain-suck låter ologisk. Då borde den aldrig lämna kransen överhuvudtaget.
Chain-suck låter ologisk. Då borde den aldrig lämna kransen överhuvudtaget.
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 15:28det ordnade sig var hos en cykelfixare växlen satt snett 😛
det ordnade sig var hos en cykelfixare växlen satt snett 😛
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 10:28julian min cykel växlar av sig själv och de är en mtb + bakhjulet är kevt sen några iditoer sparka sönder så nu måste jag köpa nytt bakhjul
julian min cykel växlar av sig själv och de är en mtb + bakhjulet är kevt sen några iditoer sparka sönder så nu måste jag köpa nytt bakhjul
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 15:34jag heter julia men kallas jullan!!! inte julian >.<
jag heter julia men kallas jullan!!! inte julian >.<