Quote from j sollerman on 30 July 2008, 16:22växlar av sig själv?????
växlar av sig själv?????
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 00:42en cykel som växlar av sig själv kanske man borde sparka på
eller så ska man passa sig för den.......
en cykel som växlar av sig själv kanske man borde sparka på
eller så ska man passa sig för den.......
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 00:47---haunted---
tordes inte skriva det i förra inlägget, om cykeln skulle förstå
---haunted---
tordes inte skriva det i förra inlägget, om cykeln skulle förstå
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 13:58Förstår dig till fullo. På ca en vecka har min cykel punkterat två gånger och en eker gick av igår. Detta händer den vecka på året som min lokala cykelhandlare har semester och inte kan hjälpa mig. Som salt i såret drog jag av ventilen på reservslangen vi
Förstår dig till fullo. På ca en vecka har min cykel punkterat två gånger och en eker gick av igår. Detta händer den vecka på året som min lokala cykelhandlare har semester och inte kan hjälpa mig. Som salt i såret drog jag av ventilen på reservslangen vi
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 11:10juilian ,förlåt då att man stavar fel , jag bruka inte bli sur när de stava mitt namn fel.
juilian ,förlåt då att man stavar fel , jag bruka inte bli sur när de stava mitt namn fel.
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 11:11Hans och kalle, ja har jag en bra växel så ändra den växel själv + bakhjulet är kevt och söndersparkad
Hans och kalle, ja har jag en bra växel så ändra den växel själv + bakhjulet är kevt och söndersparkad
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 11:13Andrew bra att din cykel fungera nu,de gör ju intem in grr
Andrew bra att din cykel fungera nu,de gör ju intem in grr
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 11:15Njae, min Schwinn står hemma med skevt bakhjul, men min gamla Crescent rullar på. Rätt kul att känna skillnaden, gissar att det är 15-20 år mellan dem.
Njae, min Schwinn står hemma med skevt bakhjul, men min gamla Crescent rullar på. Rätt kul att känna skillnaden, gissar att det är 15-20 år mellan dem.
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 11:18Andrew, vad tror du att de kan kosta att byta bakdäck på mountainbike?
Andrew, vad tror du att de kan kosta att byta bakdäck på mountainbike?
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 11:21"ja har jag en bra växel så ändra den växel själv + bakhjulet är kevt"
?
"ja har jag en bra växel så ändra den växel själv + bakhjulet är kevt"
?