Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 20:38Var på Mallorca med Cykelklubben.se i april i år och har precis bokat in 10 dagar i april nästa år. Under 10tkr för 10 dagar med halvpension och väldigt bra arrangerat. Kan inte annat än rekommendera!
Och visst är Fredrik en trevlig snubbe 🙂
Var på Mallorca med Cykelklubben.se i april i år och har precis bokat in 10 dagar i april nästa år. Under 10tkr för 10 dagar med halvpension och väldigt bra arrangerat. Kan inte annat än rekommendera!
Och visst är Fredrik en trevlig snubbe 🙂
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 20:43Alla ficktjuvar är trevliga.
Alla ficktjuvar är trevliga.
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 08:54Nä David, det där har du allt missuppfattat. De flesta ficktjuvar kan upplevas så som trevliga. men sällan är dom det.
Fredrik är, enligt mig, varken ficktjuv eller otrevlig.
Däremot väldans trevlig, tycker jag 😉Vänligen
P.
Nä David, det där har du allt missuppfattat. De flesta ficktjuvar kan upplevas så som trevliga. men sällan är dom det.
Fredrik är, enligt mig, varken ficktjuv eller otrevlig.
Däremot väldans trevlig, tycker jag 😉
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 09:10Sedan vaknade du, i bästa fall.
Sedan vaknade du, i bästa fall.
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 10:25Nu kanske du menar en annan Fredrik än den vi pratar om.
Och nä, möjligen att sen kanske "Fredrik" vaknar om han skulle ge sig på mig;)Vänligen
P.
Nu kanske du menar en annan Fredrik än den vi pratar om.
Och nä, möjligen att sen kanske "Fredrik" vaknar om han skulle ge sig på mig;)
Vänligen
P.