Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 17:59När halva resans pris är täckningsbidrag och vinst så är det väldigt dyrt med kommersiella arrangörer.
Satsa på att ordna genom lämpliga föreningar.
När halva resans pris är täckningsbidrag och vinst så är det väldigt dyrt med kommersiella arrangörer.
Satsa på att ordna genom lämpliga föreningar.
Quote from Nils Hylander on 6 November 2009, 10:17Leif, jag kan varmt rekomendera Camp Mallorca då jag åkt med dem ett par vårar.
Till våren åker jag dock med klubben för 4: året i rad och vi bor i Can Pastilla utmed strandpromenaden vid Playa de Palma. Fler klubbar håller till vid hotellet/intilliggand
Leif, jag kan varmt rekomendera Camp Mallorca då jag åkt med dem ett par vårar.
Till våren åker jag dock med klubben för 4: året i rad och vi bor i Can Pastilla utmed strandpromenaden vid Playa de Palma. Fler klubbar håller till vid hotellet/intilliggand
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 10:53Annika har du nån koll på fikaläget: uppe vid fyren i Formentor tar jag för givet att fiket finns kvar men hur är det med fikamöjligheten vid klostret i Randa och klostret i San Salvador
Annika har du nån koll på fikaläget: uppe vid fyren i Formentor tar jag för givet att fiket finns kvar men hur är det med fikamöjligheten vid klostret i Randa och klostret i San Salvador
Quote from Nils Hylander on 6 November 2009, 13:53Leif:
De senaste åren har jag vid varje besök fikat vid toppen av Randa så det funkar!
Formentor är jag för rädd att åka till (höjdskräck...ALLAN) men jag har hört att det går att fika där (viktigt vetande...) och San Salvador vet jag inte för jag har ty
Leif:
De senaste åren har jag vid varje besök fikat vid toppen av Randa så det funkar!
Formentor är jag för rädd att åka till (höjdskräck...ALLAN) men jag har hört att det går att fika där (viktigt vetande...) och San Salvador vet jag inte för jag har ty
Quote from Mikaela Lexén on 6 November 2009, 14:36Fiket vid Formentor är dyrt, men nåt man ändå unnar sig när man väl tagit sig dit.
Uppe vid klostret på SanSalvador finns det dels en restaurang utanför och sedan ett fik inne på klostret.
Fiket vid Formentor är dyrt, men nåt man ändå unnar sig när man väl tagit sig dit.
Uppe vid klostret på SanSalvador finns det dels en restaurang utanför och sedan ett fik inne på klostret.
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 14:50Annika: Då stämmer vi träff uppe vid San Salvador så du kan sluta skämmas. Utsikten är finfin vid klart väder :-).
Stigningen upp dit har roliga serpentiner.
Annika: Då stämmer vi träff uppe vid San Salvador så du kan sluta skämmas. Utsikten är finfin vid klart väder :-).
Stigningen upp dit har roliga serpentiner.
Quote from Mikaela Lexén on 6 November 2009, 14:53Senast jag var upp till San Salvador (2008) var asfalten nylagd och slät som ett parkettlv (t+)
Senast jag var upp till San Salvador (2008) var asfalten nylagd och slät som ett parkettlv (t+)
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 15:34nån som har en bild på Guillermo Timoners världsmästartröjor?
nån som har en bild på Guillermo Timoners världsmästartröjor?
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 15:37sen vilket fik på torget i Petra har bäst kaffe och dast apelsinklyftor?
sen vilket fik på torget i Petra har bäst kaffe och dast apelsinklyftor?
Quote from Mikaela Lexén on 6 November 2009, 21:07En av dem
BILD:http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_25/19850000-19859999/640x480/19859672.jpg
En av dem
BILD:http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_25/19850000-19859999/640x480/19859672.jpg