Quote from Guest on 14 November 2008, 11:26Vad är fördelen/nackdelen med speciella Triathlon cykelskor jämfört med vanliga cykelskor för racer?
Vad är fördelen/nackdelen med speciella Triathlon cykelskor jämfört med vanliga cykelskor för racer?
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 11:36Kardborrband på Triskor som inte fastnar i kedjan. Alltså "bakvända".
Kardborrband på Triskor som inte fastnar i kedjan. Alltså "bakvända".
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 12:51Det där kanske kräver lite utförligare förklaring. 🙂 Det stämmer att triskor har "bakvänd" knäppning jämfört med cykelskor. Om man inte tänker cykla med öppna skor spelar inte det så stor roll. Fördelen med triskor är att de, tack vare knäppningen, går
Det där kanske kräver lite utförligare förklaring. 🙂 Det stämmer att triskor har "bakvänd" knäppning jämfört med cykelskor. Om man inte tänker cykla med öppna skor spelar inte det så stor roll. Fördelen med triskor är att de, tack vare knäppningen, går
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 13:34Ok jag tror jag fattar. Har ni några favoriter att rekommendera?
Ok jag tror jag fattar. Har ni några favoriter att rekommendera?
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 13:58Jag gillar mina Shimanoskor, men det finns även hos Carnac och Spiuk. Om jag inte minns helt fel har Lake också triskor.
Jag gillar mina Shimanoskor, men det finns även hos Carnac och Spiuk. Om jag inte minns helt fel har Lake också triskor.
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 14:08Sidi, LOOK med flera. Se bara till att skorna passar med blöta fötter!
Sidi, LOOK med flera. Se bara till att skorna passar med blöta fötter!
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 14:22Hej,
Jag har ett par Sidi t-2 mycket sköna skor.
Är blöta fötter större eller mindre?
/Adrian
Hej,
Jag har ett par Sidi t-2 mycket sköna skor.
Är blöta fötter större eller mindre?
/Adrian
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 14:24Det beror på vattentemperaturen och hur länge du plaskar runt.
Det beror på vattentemperaturen och hur länge du plaskar runt.
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 15:52Blöta fötter kan vara svåra att få ner i ett par skor, så se till att de går att öppna ordentligt och att du kan få på dem med bara en hand.
Blöta fötter kan vara svåra att få ner i ett par skor, så se till att de går att öppna ordentligt och att du kan få på dem med bara en hand.
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 16:09Jag är grymt nöjd med mina Carnac (t+)
Jag är grymt nöjd med mina Carnac (t+)