Quote from ellen olsson on 14 November 2008, 17:26Specializeds triskor är något av en hybrid. De har "all" triathlonskofunktionalitet utom spegelvändningen av flärparna.
Specializeds triskor är något av en hybrid. De har "all" triathlonskofunktionalitet utom spegelvändningen av flärparna.
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 17:30Då är de lämpliga att ha på hybridcyklar med skivbroms.
Då är de lämpliga att ha på hybridcyklar med skivbroms.
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 19:48Tri-skor är också gjorda för att (kunna) användas barfota, med ett tunnt foder pa insidan.
+1 på Sidi T-2
Tri-skor är också gjorda för att (kunna) användas barfota, med ett tunnt foder pa insidan.
+1 på Sidi T-2
Quote from Funbeat user on 15 November 2008, 01:15Jag köpte triskor (Gaerne) för att de var de absolut skönaste av alla skorna jag provade. HAr de när jag tränar också. Sen tycker jag de är lätta att justera under tiden man cyklar. Jämfört med mina andra cykelskor så är de skönare att köra barfota i och
Jag köpte triskor (Gaerne) för att de var de absolut skönaste av alla skorna jag provade. HAr de när jag tränar också. Sen tycker jag de är lätta att justera under tiden man cyklar. Jämfört med mina andra cykelskor så är de skönare att köra barfota i och
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 07:45Finns det något nytt på denna fronten?
Ska köpa skor till min nya räsercykel och funderar på om det är lika bra att köpa tri-skor på en gång.
Kommer köra ett par triathlon, Vätternrundan och andra långlopp i sommar.
Finns det något nytt på denna fronten?
Ska köpa skor till min nya räsercykel och funderar på om det är lika bra att köpa tri-skor på en gång.
Kommer köra ett par triathlon, Vätternrundan och andra långlopp i sommar.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:06På alla tävlingar under IM har du nytta av triskor. På IM har det mindre betydelse såvida du inte ligger på absolut elitnivå & då behöver tjäna tid.
På alla tävlingar under IM har du nytta av triskor. På IM har det mindre betydelse såvida du inte ligger på absolut elitnivå & då behöver tjäna tid.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:37Håller med Manne.
Prova med wiggle. Jag har köpt
http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/dhb_Tri_Road_Cycling_Shoes/5360041923/
och är nöjd med dem (instegsmodellen).
Håller med Manne.
Prova med wiggle. Jag har köpt
http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/dhb_Tri_Road_Cycling_Shoes/5360041923/
och är nöjd med dem (instegsmodellen).