Quote from Guest on 30 November 2009, 11:14Har flyttat från hus till lägenhet o kommer att ha en cykel + trainer stående på balkongen. Finns det några smarta färdigdesignade överdrag man kan slänga över cykeln, eller blir det till att ta en vanlig presenning?
Förresten, hur mycket sliter det på e
Har flyttat från hus till lägenhet o kommer att ha en cykel + trainer stående på balkongen. Finns det några smarta färdigdesignade överdrag man kan slänga över cykeln, eller blir det till att ta en vanlig presenning?
Förresten, hur mycket sliter det på e
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 11:24Testade ett tag med cykel under presenning på balkongen. Fick spel av prasslandet, så det blev till att göra plats i förråd. (Inte helt optimalt ur stöldsynpunkt mm).
Tyvärr har jag ingen bra lösning åt dig :-(, men ville bara säga att presenning inte fun
Testade ett tag med cykel under presenning på balkongen. Fick spel av prasslandet, så det blev till att göra plats i förråd. (Inte helt optimalt ur stöldsynpunkt mm).
Tyvärr har jag ingen bra lösning åt dig :-(, men ville bara säga att presenning inte fun
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 11:31Får inte hojen vara inne så behöver inte tcheyen heller vara det!(H)
Som överdrag bör ju MC kapell i storlek S funka annars om man vill förstöra sin dyrgrip.
Eller så får du hitta en tchey med cykelintresse helt enkelt.;)
Får inte hojen vara inne så behöver inte tcheyen heller vara det!(H)
Som överdrag bör ju MC kapell i storlek S funka annars om man vill förstöra sin dyrgrip.
Eller så får du hitta en tchey med cykelintresse helt enkelt.;)
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 11:39Hon har också en racer, men vi får inte plats med bägge på balkongen ... .
Har provat trainer inomhus, men det blir för varmt, därför tänkte jag att balkongen skulel vara ett rba ställe. Visserligen ser jag inte teven därifrån, men man kan ju köra P1 + t
Hon har också en racer, men vi får inte plats med bägge på balkongen ... .
Har provat trainer inomhus, men det blir för varmt, därför tänkte jag att balkongen skulel vara ett rba ställe. Visserligen ser jag inte teven därifrån, men man kan ju köra P1 + t
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 12:12Funkar bra: http://www.probikekit.com/display.php?code=A1412
Funkar bra: http://www.probikekit.com/display.php?code=A1412
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 12:19Helkapell för MC www.biltema.se 199:-
Helkapell för MC http://www.biltema.se 199:-
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 12:53Biltemas verkar klockrent!
Biltemas verkar klockrent!
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 13:24Dyrare och Biltema, vad är bra med det?
Dyrare och Biltema, vad är bra med det?
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 13:25Se bara till att det inte blir allt för tätt så att temperaturväxlingar och luftfuktigheten i kapellet gör cykeln konstant fuktig istället.
Se bara till att det inte blir allt för tätt så att temperaturväxlingar och luftfuktigheten i kapellet gör cykeln konstant fuktig istället.
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 13:58Andrew: Ingen frakt?
Och vill Anders nu satsa på ett kapell så har jag haft ett till min 2 hjuling och ett till min quad från Biltema och de följde inte med hojarna vid försäljning.
Håller hur bra som helst!Morndagg kan det bli sommartid men ingen vät
Andrew: Ingen frakt?
Och vill Anders nu satsa på ett kapell så har jag haft ett till min 2 hjuling och ett till min quad från Biltema och de följde inte med hojarna vid försäljning.
Håller hur bra som helst!
Morndagg kan det bli sommartid men ingen vät