Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 16:28Ja det ska klart övervägas, 3 bar är ju shysst tryck med.
Ja det ska klart övervägas, 3 bar är ju shysst tryck med.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 17:16F_n vad kul att höra att det är fler än jag som har cykeln i lägenhetem.... Har fått utså mycket för att jag har MTB:en hängande i taket.... Skall visa min sambo denna tråd genast 🙂
F_n vad kul att höra att det är fler än jag som har cykeln i lägenhetem.... Har fått utså mycket för att jag har MTB:en hängande i taket.... Skall visa min sambo denna tråd genast 🙂
Quote from ellen olsson on 1 December 2009, 17:18Var skall man annars ha sina cyklar?
Var skall man annars ha sina cyklar?
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 17:18Hinner inte läsa hela tråden för tillfället så ursäkta om jag kommer in helt fel med det här förslaget
http://www.cyclecomponents.com/2/sv/artiklar/topeak-road-bike-cover.html
Nån som har testat det förresten?
Hinner inte läsa hela tråden för tillfället så ursäkta om jag kommer in helt fel med det här förslaget
http://www.cyclecomponents.com/2/sv/artiklar/topeak-road-bike-cover.html
Nån som har testat det förresten?
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 17:19Å min som sa " Men ställ den i sovrummet" !!?
Å min som sa " Men ställ den i sovrummet" !!?
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 21:18Och jag har min fina lilla Bianchi i vår gillestuga framför projektorn. Perfekt att sitta på trainern och kolla på en bra film eller en bra hockeymatch.
Och jag har min fina lilla Bianchi i vår gillestuga framför projektorn. Perfekt att sitta på trainern och kolla på en bra film eller en bra hockeymatch.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 21:53Brukscykeln släpas in i mina vänners hallar & alla är vana vid det. Ingen anmärker på det iaf.
Finhojarna står inne i lgh jämnt och den nya tempohojen ska bo ovanför sängen, det var t o m min flickvän som föreslog det. Men sen cyklar hon ju själv.
Brukscykeln släpas in i mina vänners hallar & alla är vana vid det. Ingen anmärker på det iaf.
Finhojarna står inne i lgh jämnt och den nya tempohojen ska bo ovanför sängen, det var t o m min flickvän som föreslog det. Men sen cyklar hon ju själv.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 22:44Har man sedan ett extra bockstyre, med ringklocka, att skruva fast i sänggaveln så är det bara fantasien som sätter gränser.
Har man sedan ett extra bockstyre, med ringklocka, att skruva fast i sänggaveln så är det bara fantasien som sätter gränser.
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 23:06BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/scared/11.gif
BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/scared/11.gif
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 00:07åberg_, jag har köpt det överdraget. Det har funkat toppenbra, både mot väta och långhåriga katter som annars hårar ner kedjan.
Men detta är min första vinter med racern, så hur den kommer att må i vår återstår att se.
åberg_, jag har köpt det överdraget. Det har funkat toppenbra, både mot väta och långhåriga katter som annars hårar ner kedjan.
Men detta är min första vinter med racern, så hur den kommer att må i vår återstår att se.