Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykelskydd typ överdrag?
You need to log in to create posts and topics.

Ja det ska klart övervägas, 3 bar är ju shysst tryck med.

F_n vad kul att höra att det är fler än jag som har cykeln i lägenhetem.... Har fått utså mycket för att jag har MTB:en hängande i taket.... Skall visa min sambo denna tråd genast 🙂

Var skall man annars ha sina cyklar?

Hinner inte läsa hela tråden för tillfället så ursäkta om jag kommer in helt fel med det här förslaget

http://www.cyclecomponents.com/2/sv/artiklar/topeak-road-bike-cover.html

Nån som har testat det förresten?

Å min som sa " Men ställ den i sovrummet" !!?

Och jag har min fina lilla Bianchi i vår gillestuga framför projektorn. Perfekt att sitta på trainern och kolla på en bra film eller en bra hockeymatch.

Brukscykeln släpas in i mina vänners hallar & alla är vana vid det. Ingen anmärker på det iaf.

Finhojarna står inne i lgh jämnt och den nya tempohojen ska bo ovanför sängen, det var t o m min flickvän som föreslog det. Men sen cyklar hon ju själv.

Har man sedan ett extra bockstyre, med ringklocka, att skruva fast i sänggaveln så är det bara fantasien som sätter gränser.

BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/scared/11.gif

åberg_, jag har köpt det överdraget. Det har funkat toppenbra, både mot väta och långhåriga katter som annars hårar ner kedjan.
Men detta är min första vinter med racern, så hur den kommer att må i vår återstår att se.