Quote from Emma Sjöberg on 27 April 2007, 22:39Bra Talat Karin W!! Se även en tråd om slutspelshockey.. (H:)
Bra Talat Karin W!! Se även en tråd om slutspelshockey.. (H:)
Quote from Claes Andersson on 27 April 2007, 22:55Hockey???
Är det inte vår och fint cykelväder ute! 😉
Hockey???
Är det inte vår och fint cykelväder ute! 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 27 April 2007, 23:13Vad är Hockey för nånting. Gör dom såna på ett pappersbruk (H)
Vad är Hockey för nånting. Gör dom såna på ett pappersbruk (H)
Quote from Mats Andersson on 27 April 2007, 23:27Foppa?! 🙂
Jag blev helt ärligt skitöverraskad när jag på jobbet idag fick reda på att det tydligen är VM i hockey snart. Är inte det liksom en....vintersport?
Foppa?! 🙂
Jag blev helt ärligt skitöverraskad när jag på jobbet idag fick reda på att det tydligen är VM i hockey snart. Är inte det liksom en....vintersport?
Quote from Torbjörn Ohlsson on 27 April 2007, 23:30Sant - och denna då: varför är sporterna handboll, basket och volleyboll med på programet för SOMMAR-OS? Rimligen borde dessa sporter utövas under vinterhalvåret och därför läggas i vinter-OS!
Sant - och denna då: varför är sporterna handboll, basket och volleyboll med på programet för SOMMAR-OS? Rimligen borde dessa sporter utövas under vinterhalvåret och därför läggas i vinter-OS!
Quote from Mats Andersson on 27 April 2007, 23:44Ur led är sporten...
Ur led är sporten...
Quote from Håkan Öhling on 27 April 2007, 23:56liksom denna tråd 😉
liksom denna tråd 😉
Quote from mats1976@gmail.com on 28 April 2007, 09:39Tillbaka till tröjdiskussionen...
...men jag är lagom intresserad av hockey..har inte sett en enda match på arenan 😉
En cool tröja för mig är en som talar om varifrån man kommer. Det skulle lika gärna kunna stå Höga Kusten med motiv av bron eller någon l
Tillbaka till tröjdiskussionen...
...men jag är lagom intresserad av hockey..har inte sett en enda match på arenan 😉
En cool tröja för mig är en som talar om varifrån man kommer. Det skulle lika gärna kunna stå Höga Kusten med motiv av bron eller någon l
Quote from ellen olsson on 28 April 2007, 13:28> Finns det något svenskt företag som tillverkar cykeltröjor? Någon som vet?
Det beror väl på hur man räknar t.ex. Craft, Drylane och Noname. Ingen av dem tillverkar väl själva (i egen fabrik) men det är ju svenska märken.
Om man vill ha en egen design p
> Finns det något svenskt företag som tillverkar cykeltröjor? Någon som vet?
Det beror väl på hur man räknar t.ex. Craft, Drylane och Noname. Ingen av dem tillverkar väl själva (i egen fabrik) men det är ju svenska märken.
Om man vill ha en egen design p
Quote from Torbjörn Ohlsson on 28 April 2007, 18:32Primal wear har en underbar Iron Maiden-tröja - tyvärr måste den fraktas från staterna hit...Cyclingcomponents har den icke (trots att de har andra modeller av primals kläder). Den är urläcker...
Primal wear har en underbar Iron Maiden-tröja - tyvärr måste den fraktas från staterna hit...Cyclingcomponents har den icke (trots att de har andra modeller av primals kläder). Den är urläcker...