Quote from Guest on 7 March 2011, 16:04Tjenare.
Undrar om någon har något bra tips på cykeltrainer? Eller om någon kanske har något omdöme om biltemas cykeltrainer för 999 kr?
mvh Niklas
Tjenare.
Undrar om någon har något bra tips på cykeltrainer? Eller om någon kanske har något omdöme om biltemas cykeltrainer för 999 kr?
mvh Niklas
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 16:14Biltemas trainer funkar utmärkt för en dussinmotionär.
Kör själv på en sådan.
Biltemas trainer funkar utmärkt för en dussinmotionär.
Kör själv på en sådan.
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 16:43Biltemas gör jobbet.. o så får du pengar över till ett golvskydd/matta, golvfläkt..
kör även jag på en som är 3-4 år gammal.. visst den susar och surrar.. men har ju ändå TdF etapper på tv:n med lite volym på.. o inga arga lappar i mitt trapphus.. så d
Biltemas gör jobbet.. o så får du pengar över till ett golvskydd/matta, golvfläkt..
kör även jag på en som är 3-4 år gammal.. visst den susar och surrar.. men har ju ändå TdF etapper på tv:n med lite volym på.. o inga arga lappar i mitt trapphus.. så d
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 18:29Frågan och svaret finns i Funbeat arkivet, vi har diskuterat detta ett antal gånger.
Om du skall använda en trainer seriöst så skall den kunna visa både kadens och effekt.
Vill du bara kunna säga till polarna att du har en trainer så skall du köpa en frå
Frågan och svaret finns i Funbeat arkivet, vi har diskuterat detta ett antal gånger.
Om du skall använda en trainer seriöst så skall den kunna visa både kadens och effekt.
Vill du bara kunna säga till polarna att du har en trainer så skall du köpa en frå
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 20:55vaddå träna trainer seriöst?.. beror ju på sitt egna mål och upplägg!?
jag har kadens/puls på cykeldatorn.. räcker gott... men mitt mål är att kanske bränna av 800-1000 km på innesäsongen..
Så biltema duger fint!.. men d kanske inte är "märket" som loc
vaddå träna trainer seriöst?.. beror ju på sitt egna mål och upplägg!?
jag har kadens/puls på cykeldatorn.. räcker gott... men mitt mål är att kanske bränna av 800-1000 km på innesäsongen..
Så biltema duger fint!.. men d kanske inte är "märket" som loc
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 22:27tjenare..
tack för alla tipsen. Målet med min trainer är att jag tänkte cykla inne ner det är dåligt väder och gruset är kvar ute på vägarna.
Då borde alltså biltemas hålla måttet då?
mvh Niklas
tjenare..
tack för alla tipsen. Målet med min trainer är att jag tänkte cykla inne ner det är dåligt väder och gruset är kvar ute på vägarna.
Då borde alltså biltemas hålla måttet då?
mvh Niklas
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 22:36absolut.. eller så väntar du och lägger lite pengar på hög nu och kör på en dyrare och mer finessrik modell till nästa år...
men som trainer är den fullt tillräcklig och likvärd Elite, Tacx mm enklare modeller men med ett ngt lägre pris..
absolut.. eller så väntar du och lägger lite pengar på hög nu och kör på en dyrare och mer finessrik modell till nästa år...
men som trainer är den fullt tillräcklig och likvärd Elite, Tacx mm enklare modeller men med ett ngt lägre pris..
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 22:44Golvskyddet många pratar om i flera trådar... var hittar ni det? Jag har tittat dåligt runt internet då jag vet att ni vet. Kan jag få hjälp att hitta exempel?
Golvskyddet många pratar om i flera trådar... var hittar ni det? Jag har tittat dåligt runt internet då jag vet att ni vet. Kan jag få hjälp att hitta exempel?
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 22:44Kallas presenning.
Kallas presenning.
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 22:46Alltid snabb med bra svar, tack David men grönt passar inte till parketten.
Alltid snabb med bra svar, tack David men grönt passar inte till parketten.