Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 22:47""Om du skall använda en trainer seriöst så skall den kunna visa både kadens och effekt.
Vill du bara kunna säga till polarna att du har en trainer så skall du köpa en från Biltema. ""
.....................................
K.B
Som jag skrev tidigare,räcke
""Om du skall använda en trainer seriöst så skall den kunna visa både kadens och effekt.
Vill du bara kunna säga till polarna att du har en trainer så skall du köpa en från Biltema. ""
.....................................
K.B
Som jag skrev tidigare,räcke
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 22:48Ta camouflagefärgat så syns det inte.
Ta camouflagefärgat så syns det inte.
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 22:52Till golvskydd lägger jag en en trasmatta under cykeln.
Sen hänger jag en ihopviktbadhanduk över ramen, funkar utmärkt.
Till golvskydd lägger jag en en trasmatta under cykeln.
Sen hänger jag en ihopviktbadhanduk över ramen, funkar utmärkt.
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 23:44Golvskydd heter yogamatta på Rusta 😉
Man kan ju köpa beg. trainer från någon som inte behöver den längre tex. här. http://franbengettillbergsget.blogspot.com/2011/02/cykel-bloppis.html scrolla i bloggen så hittar du en "märkes" variant till okey pris.
Golvskydd heter yogamatta på Rusta 😉
Man kan ju köpa beg. trainer från någon som inte behöver den längre tex. här. http://franbengettillbergsget.blogspot.com/2011/02/cykel-bloppis.html scrolla i bloggen så hittar du en "märkes" variant till okey pris.
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 06:15- Niklas, ska du bara cykla några gånger på våren i väntan på solen så skall köpa en från Biltema.
Ska du däremot cykla 2-4 ggr/veckan under det mörka och kalla delen av året under några år, då skall du köpa någon med mer finesser. Börjar du sedan exprime
- Niklas, ska du bara cykla några gånger på våren i väntan på solen så skall köpa en från Biltema.
Ska du däremot cykla 2-4 ggr/veckan under det mörka och kalla delen av året under några år, då skall du köpa någon med mer finesser. Börjar du sedan exprime
Quote from Lena O on 8 March 2011, 07:26Lasse: Passar en cykel med trainer på parketten passa en pressening 😉
Lasse: Passar en cykel med trainer på parketten passa en pressening 😉
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 17:46Tack Gazzah och David.
Jag tar era råd och köper presenning (för att täcka cykeln) samt flyttar ut i garaget. Det glädjer min familj i alla fall.
Tack Gazzah och David.
Jag tar era råd och köper presenning (för att täcka cykeln) samt flyttar ut i garaget. Det glädjer min familj i alla fall.
Quote from Lena O on 8 March 2011, 21:54bra Lasse, sitter du under presseningen när du kör kommer du att ha det riktigt trevligt och varmt 🙂
bra Lasse, sitter du under presseningen när du kör kommer du att ha det riktigt trevligt och varmt 🙂
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 23:39En annan typ av trainer som ger lite "cykla" känsla. Det är lite klurigt att lära sig köra på rullar det ska du veta. Denna modell har ett och samma motstånd. Men man kan ju välja olika växlar på cykeln, skulle du tycka att det går för lätt på högsta växe
En annan typ av trainer som ger lite "cykla" känsla. Det är lite klurigt att lära sig köra på rullar det ska du veta. Denna modell har ett och samma motstånd. Men man kan ju välja olika växlar på cykeln, skulle du tycka att det går för lätt på högsta växe
Quote from Lena O on 8 March 2011, 23:56Finns även för MTBcyklister
http://www.youtube.com/watch?v=AKEHoA_xl-U
Denna modell kallas för "Flintstone" tror jag 😉
Finns även för MTBcyklister
Denna modell kallas för "Flintstone" tror jag 😉