Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 14:05Jag köpte trainer i vintras. Använde den två gånger. Bortkastade pengar.
Jag kom fram till att jag hellre cyklar ute i skitväder och regn än på en trainer. Så sjukt tråkigt är det.Så mitt tips är att om man ska köpa så köp en billig jävel och testa förs
Jag köpte trainer i vintras. Använde den två gånger. Bortkastade pengar.
Jag kom fram till att jag hellre cyklar ute i skitväder och regn än på en trainer. Så sjukt tråkigt är det.
Så mitt tips är att om man ska köpa så köp en billig jävel och testa förs
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 14:15Alla bor inte i Soliga Södern.
Alla bor inte i Soliga Södern.
Quote from Funbeat user on 22 July 2009, 14:59Martin, det är bra för den mentala träningen att sitta och stirra in i en vägg, man blir fokuserad av det 😉
Martin, det är bra för den mentala träningen att sitta och stirra in i en vägg, man blir fokuserad av det 😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 18:18Ja, det är drygt att cykla på trainer. Med musik (eller annan underhållning) går tiden lite fortare. De första minuterna är värst sen rullar tiden på. Man blir nöjd efteråt. Idag har jag ett rejält sug att få cykla med den, men väl på plats är det drygt s
Ja, det är drygt att cykla på trainer. Med musik (eller annan underhållning) går tiden lite fortare. De första minuterna är värst sen rullar tiden på. Man blir nöjd efteråt. Idag har jag ett rejält sug att få cykla med den, men väl på plats är det drygt s
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 12:34Nån som vet nått om Tacx I-Magic I-Magic T1900 och Tacx I-Magic Fortius T1940. Va är bra vad är dåligt eller är det ren overkill att köpa dom för en vanlig vättrenrundamotionär?
Nån som vet nått om Tacx I-Magic I-Magic T1900 och Tacx I-Magic Fortius T1940. Va är bra vad är dåligt eller är det ren overkill att köpa dom för en vanlig vättrenrundamotionär?
Quote from ellen olsson on 16 September 2009, 07:51Köp en som är uppgraderingsbar till I-Magic istället. Investeringen blir klart mindre och du får tid för att fundera på om du tror att det verkligen är värt det för din del.
Köp en som är uppgraderingsbar till I-Magic istället. Investeringen blir klart mindre och du får tid för att fundera på om du tror att det verkligen är värt det för din del.
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 09:47Jag använder en Kurt Kinetic roadmachine och den är mycket stadig och robust och relativt tyst. Tråkigt kanske men när det är svart ute och man har 3 barn så är det ett sätt att få träna!
Jag använder en Kurt Kinetic roadmachine och den är mycket stadig och robust och relativt tyst. Tråkigt kanske men när det är svart ute och man har 3 barn så är det ett sätt att få träna!
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 10:00Jag tycker det är skönt att ha NÅNTING som jag kan träna på, de dagar då vägen här är tvålhal och det är kallt och mörkt men ändå saknas snö för skidåkning. Det är skönt att vara garderad så man inte klättrar på väggarna. Åka till stan 2,5 mil för ett trä
Jag tycker det är skönt att ha NÅNTING som jag kan träna på, de dagar då vägen här är tvålhal och det är kallt och mörkt men ändå saknas snö för skidåkning. Det är skönt att vara garderad så man inte klättrar på väggarna. Åka till stan 2,5 mil för ett trä
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 19:54Skall prova en kompis trainer utan VR så får jag se om det blir en VR eller IRL eller hur man nu skall uttrycka sig. Kurt Kinetic såg ju helt okey ut så jag är väl lite ambivalent just nu i val av trainer :o)
Skall prova en kompis trainer utan VR så får jag se om det blir en VR eller IRL eller hur man nu skall uttrycka sig. Kurt Kinetic såg ju helt okey ut så jag är väl lite ambivalent just nu i val av trainer :o)