Quote from Guest on 15 August 2012, 14:09Är det ngn som har en karta eller vägbeskrivning pom man skall cykla från Farsta strand till slussen? Mina cykelkartor ligger i flyttlasset
Mattias
Är det ngn som har en karta eller vägbeskrivning pom man skall cykla från Farsta strand till slussen? Mina cykelkartor ligger i flyttlasset
Mattias
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 14:19Zooma in på www.openstreetmap.org
Se till att ha valt Cykelkarta högst uppe till höger.
Zooma in på http://www.openstreetmap.org
Se till att ha valt Cykelkarta högst uppe till höger.
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 14:53http://cykla.stockholm.se/
Denna tycker jag är bra! (t+)
Denna tycker jag är bra! (t+)
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 15:43Det är väl bara att följa cykelvägen utmed Nynäsvägen, väg 73?
Det är väl bara att följa cykelvägen utmed Nynäsvägen, väg 73?
Quote from Rasmus Olsson on 15 August 2012, 15:58Bara? Den är avstängd på flera ställen, och omledd med flera kilomters omväg. Om du hittar. Skyltar finns inte över allt.
Bara? Den är avstängd på flera ställen, och omledd med flera kilomters omväg. Om du hittar. Skyltar finns inte över allt.
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 17:07Det går utmärkt att hålla sig utmed Nynäsvägen. Mellan Skogskyrkogården och Blåsut cyklar du i villaområdet, inga som helst kilometeromvägar. Mer eller mindre raka spåret...
Det går utmärkt att hålla sig utmed Nynäsvägen. Mellan Skogskyrkogården och Blåsut cyklar du i villaområdet, inga som helst kilometeromvägar. Mer eller mindre raka spåret...
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 21:50Det är väl vara västra sidan som är avstängd, men visst, det finns ett par lite trixigare partier.
Det är väl vara västra sidan som är avstängd, men visst, det finns ett par lite trixigare partier.
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 23:36Det här är en del av min pendelväg och som flera säger så är det hur lätt som helst att följa 73:an = Nynäsvägen. I höjd med Tallkrogen gör man just nu bäst i att cykla över T-banebron till Skogskyrkogården. Vid T-banan så bränn rakt över Sockenvägen och
Det här är en del av min pendelväg och som flera säger så är det hur lätt som helst att följa 73:an = Nynäsvägen. I höjd med Tallkrogen gör man just nu bäst i att cykla över T-banebron till Skogskyrkogården. Vid T-banan så bränn rakt över Sockenvägen och
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 08:59Tack alla för era svar 🙂
/Mattias
Tack alla för era svar 🙂
/Mattias
Quote from Rasmus Olsson on 16 August 2012, 09:46För att slippa Götgatsbacken, som igår var ovanligt belamrad med sånadär pederaster (gångtrafikanter).
Jag brukar antingen ta Katarinavägen och Renstjärnasgata ned till Ringvägen till Skanstull. Går lika fort faktiskt, för det är färre trafikljus. Vid Sk
För att slippa Götgatsbacken, som igår var ovanligt belamrad med sånadär pederaster (gångtrafikanter).
Jag brukar antingen ta Katarinavägen och Renstjärnasgata ned till Ringvägen till Skanstull. Går lika fort faktiskt, för det är färre trafikljus. Vid Sk