Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 10:43Jag tar helst katarinavägen, åt båda hållen. Götgatan undviker jag om jag kan.
Jag tar helst katarinavägen, åt båda hållen. Götgatan undviker jag om jag kan.
Quote from Rasmus Olsson on 16 August 2012, 11:04Fredrik, är det för att sånadär närboende alltid är ute och springer på cykelbanan? (#)
Fredrik, är det för att sånadär närboende alltid är ute och springer på cykelbanan? (#)
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 11:08Mest för att det inte är cykelbana på en väsentlig del av Götgatan, utan gånggata. Dvs hela delen av Götgatan där cykelbanan inte vimsar ut och in i körbanan, är smal och väldigt trafikerad.
Mest för att det inte är cykelbana på en väsentlig del av Götgatan, utan gånggata. Dvs hela delen av Götgatan där cykelbanan inte vimsar ut och in i körbanan, är smal och väldigt trafikerad.
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 13:16Bruse: Att du inte tycker om gångtrafikanter kan jag acceptera men att beskylla dem för pederasti är nog att gå liite för långt. (Pederasti = "gossekärlek")
Bruse: Att du inte tycker om gångtrafikanter kan jag acceptera men att beskylla dem för pederasti är nog att gå liite för långt. (Pederasti = "gossekärlek")
Quote from Rasmus Olsson on 16 August 2012, 14:01Det heter pedestrian på engelska, och då blir det på svenska pederaster!
Det heter pedestrian på engelska, och då blir det på svenska pederaster!
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 07:44http://sv.wikipedia.org/wiki/Pederasti
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 09:48http://cykla.stockholm.se
är en kanon sida. Såg visst att den redan blivit rekomenderad
är en kanon sida. Såg visst att den redan blivit rekomenderad
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 00:25Alternativ väg norrut är att från Farsta Strand ta Ågestavägen norrut och efter viadukten över Nynäsvägen ta Perstorpvägen norrut och följa denna genom Sköndal och ta Sockerbagarvägen snett höger och sedan korsa Tyresövägen vid trafiksignalerna och sedan
Alternativ väg norrut är att från Farsta Strand ta Ågestavägen norrut och efter viadukten över Nynäsvägen ta Perstorpvägen norrut och följa denna genom Sköndal och ta Sockerbagarvägen snett höger och sedan korsa Tyresövägen vid trafiksignalerna och sedan