Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 08:18Om du tar dig via Torekov (det finns skäl att göra det ... inte bara för att undvika backar) ...
http://www.ljusochlykta.com/
Välvärt ett besök. Köp en glass och njut ...
Om du tar dig via Torekov (det finns skäl att göra det ... inte bara för att undvika backar) ...
Välvärt ett besök. Köp en glass och njut ...
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 08:20Det är lättare att köra Östra Karup- Margaretetorp-Ängelholm-Strövelstorp-Hasslarp-Fleninge-Väla-Vasatorpsvägen/HBG
Det är lättare att köra Östra Karup- Margaretetorp-Ängelholm-Strövelstorp-Hasslarp-Fleninge-Väla-Vasatorpsvägen/HBG
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 08:29Kan passa på att fråga en annan sak när jag ändå håller på... Är nybörjare som landsvägscyklist, bara haft cykeln sen i mitten på juni. Sträckan jag ska cykla Gbg - Hbg blir omkring 23-25 mil. Tänkte ta det på två dagar för att det ska bli en trevlig uppl
Kan passa på att fråga en annan sak när jag ändå håller på... Är nybörjare som landsvägscyklist, bara haft cykeln sen i mitten på juni. Sträckan jag ska cykla Gbg - Hbg blir omkring 23-25 mil. Tänkte ta det på två dagar för att det ska bli en trevlig uppl
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 08:31Cykla till Falkenberg och shoppa på Cykelmagneten dag 1.
Cykla till Falkenberg och shoppa på Cykelmagneten dag 1.
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 08:34Har en kompis i Falkenberg (precis halva vägen!) så det vore ju onekligen smidigt att sova över där. Shopping är ju fö alltid väldigt trevligt! Men var jag ska ta alla shoppingpåsarna dag 2 blir ett större problem, tänkte cykla med bara ramväska och sadel
Har en kompis i Falkenberg (precis halva vägen!) så det vore ju onekligen smidigt att sova över där. Shopping är ju fö alltid väldigt trevligt! Men var jag ska ta alla shoppingpåsarna dag 2 blir ett större problem, tänkte cykla med bara ramväska och sadel
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 08:36Lämnar hos kompisen och hämtar på returresan.
Lämnar hos kompisen och hämtar på returresan.
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 08:44Prata med Göran (han som äger Cykelmagneten) ... han fixar något. Jag köpte min Wilier på vägen söderut för två år sedan. Jag hann inte komma tillbaka förrän 3 veckor senare. Inget problem.
Allt det här tal om Cykelmagneten ... jag tror jag åker dit idag
Prata med Göran (han som äger Cykelmagneten) ... han fixar något. Jag köpte min Wilier på vägen söderut för två år sedan. Jag hann inte komma tillbaka förrän 3 veckor senare. Inget problem.
Allt det här tal om Cykelmagneten ... jag tror jag åker dit idag
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 09:47En av de stora fördelarna med Hallandsåsen är att det finns sköna uppförsbackar. Nackdelen är att det finns nerförsbackar.
Superfint ställe att cykla på. Ett gytter av små fina asfalterade vägar. Värt en resa vill jag påstå. Har man tur kan man även få br
En av de stora fördelarna med Hallandsåsen är att det finns sköna uppförsbackar. Nackdelen är att det finns nerförsbackar.
Superfint ställe att cykla på. Ett gytter av små fina asfalterade vägar. Värt en resa vill jag påstå. Har man tur kan man även få br
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 13:41Vi har precis semestrat en vecka på hallandsåsen och jag har cyklat uppför åsen på min racer fem gånger under veckan 🙂 Från östra karup på vägen utmed E6:an är det uppför i ca 3,5 km och en stigning på 200 m, dvs ca 6% lutning. Visst är det lite jobbigt
Vi har precis semestrat en vecka på hallandsåsen och jag har cyklat uppför åsen på min racer fem gånger under veckan 🙂 Från östra karup på vägen utmed E6:an är det uppför i ca 3,5 km och en stigning på 200 m, dvs ca 6% lutning. Visst är det lite jobbigt
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 16:48Jag cyklade den vägen Fp David föreslog för ett par månader sen. Gick bra även med 20 mil i benen, ganska så trevlig väg och lite trafik då åtminstone (en lördag i maj). Krogen på toppen av åsen har en riktigt fin vegetarisk lasagne förresten 🙂
Jag cyklade den vägen Fp David föreslog för ett par månader sen. Gick bra även med 20 mil i benen, ganska så trevlig väg och lite trafik då åtminstone (en lördag i maj). Krogen på toppen av åsen har en riktigt fin vegetarisk lasagne förresten 🙂