Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 20:45Är säker på att vi kommer fixa det! och Glöm att jag stannar hemma, inte en chans!
Men cykelbyxor... Något tips var man köper ett par bra sådanna? och vilket märke är bäst? och vad kostar dom på ett ungefär?
Är säker på att vi kommer fixa det! och Glöm att jag stannar hemma, inte en chans!
Men cykelbyxor... Något tips var man köper ett par bra sådanna? och vilket märke är bäst? och vad kostar dom på ett ungefär?
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 20:49Cykel city har en del att välja på.
Cykel city har en del att välja på.
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 21:25Såå skönt att ha liggcykel och slippa problemen med rumpslitage 😉
Såå skönt att ha liggcykel och slippa problemen med rumpslitage 😉
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 21:27Hur gör du med ryggsäcken?
Hur gör du med ryggsäcken?
Quote from Lars Mörrby on 28 November 2010, 21:29Jakob,
om du ska cykla flera dagar i sträck så är det bra att ha flera par. Du ska INTE ha kallingar under. Snart jul, och släktingar brukar älska att ge bort mjuka paket... 😉
Jag har både Newline och Santini som är bra.
Jakob,
om du ska cykla flera dagar i sträck så är det bra att ha flera par. Du ska INTE ha kallingar under. Snart jul, och släktingar brukar älska att ge bort mjuka paket... 😉
Jag har både Newline och Santini som är bra.
Quote from Johan Lindh on 28 November 2010, 22:03Det är klart att ni kommer fixa det!
Jag vet att majoriteten av alla cyklister tycker att cykelbyxor är nödvändigt men jag vill bara påpeka att det går att cykla långt utan och är individuellt. De gånger jag har testat klarade jag inte av att cykla mer
Det är klart att ni kommer fixa det!
Jag vet att majoriteten av alla cyklister tycker att cykelbyxor är nödvändigt men jag vill bara påpeka att det går att cykla långt utan och är individuellt. De gånger jag har testat klarade jag inte av att cykla mer
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 22:06Hur många modeller av cykelbyxor testade du?
Hur många modeller av cykelbyxor testade du?
Quote from Johan Lindh on 28 November 2010, 22:083-4 st
3-4 st
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 22:12Jag skulle tippa på att det finns några hundra modeller på cykelbyxor-skinn.
De flesta som har cyklat i regn/hög värme uppskattar att minimera/slippa sittsår-bölder och använder cykelbyxor.
Jag skulle tippa på att det finns några hundra modeller på cykelbyxor-skinn.
De flesta som har cyklat i regn/hög värme uppskattar att minimera/slippa sittsår-bölder och använder cykelbyxor.
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 22:18Alltså, ALDRIG trosor/kalsonger under cykelbrallan.
Man kan också få skav om man simmar med cykelbrallorna och sen cyklar långt en varm dag. *veta*
Alltså, ALDRIG trosor/kalsonger under cykelbrallan.
Man kan också få skav om man simmar med cykelbrallorna och sen cyklar långt en varm dag. *veta*