Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 09:53japp, Fredriks motto, typ.
japp, Fredriks motto, typ.
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 12:22Jag har cyklat lite i Garda, MTB med några polare. Funkar perfekt med Ryan och sedan hyrbil. Otroligt fint område att cykla i. Går även att vandra i bergen om man vill. Bada vete fan, vattnet var inte direkt varmt.
Är du sedan en person som gillar stoooo
Jag har cyklat lite i Garda, MTB med några polare. Funkar perfekt med Ryan och sedan hyrbil. Otroligt fint område att cykla i. Går även att vandra i bergen om man vill. Bada vete fan, vattnet var inte direkt varmt.
Är du sedan en person som gillar stoooo
Quote from Torbjörn Ohlsson on 29 July 2008, 12:56Jag var med Cykeltours i Misano Adriatico i våras. Schysta cykelmiljöer och härliga, och inte mördande, backar! Jag tror att du skulle kunna få mycket bra priser på en resa dit i höst eller vår - Mellan maj och september är det förmodligen turistsäsong oc
Jag var med Cykeltours i Misano Adriatico i våras. Schysta cykelmiljöer och härliga, och inte mördande, backar! Jag tror att du skulle kunna få mycket bra priser på en resa dit i höst eller vår - Mellan maj och september är det förmodligen turistsäsong oc
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 13:06De har nya hjul i Italien. Campagnolo mmmmmmmmmmm!
De har nya hjul i Italien. Campagnolo mmmmmmmmmmm!
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 22:23...jag gillar Italienskt...mmm
...jag gillar Italienskt...mmm
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 13:47Jag och min sambo var i Toscana i maj. Min sambo hade sin cykel med sig och cyklade många fina rundor. Vi bilade ner själva och beställde boende genom tematoscana.se
Vi var en vecka i södra Toscana där det var typisk italiensk landsvägscykling, små kulla
Jag och min sambo var i Toscana i maj. Min sambo hade sin cykel med sig och cyklade många fina rundor. Vi bilade ner själva och beställde boende genom tematoscana.se
Vi var en vecka i södra Toscana där det var typisk italiensk landsvägscykling, små kulla