Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykla i Nice!
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!

Jag befinner mig i Nice v.30 -32 är det någon som är i området under den tiden som har lust att ta någon tur? Jag bor i ett cykelstråk rakt ovanför Nice 5 km rakt norrut från city. Cyklar i princip dagligen under dagarna jag är där.

Så Nice.

Mmm... är faktiskt i Antibes v. 32 och hade gärna tagit en tur. Får se om min man släpper iväg mig på cykeln under semestern bara... Inte troligt utan sura miner. Jag brukar få nöja mig med att sitta och spana på alla fina cyklar som brukar rastas längs m

Ta med hojen..det finns inget bätre ställa att cykla på...nja...

Nice innerstad ---> 5km norröver borde ge rätt fin backträning.

David, du snodde min replik. =(

Från mitt boende till lance Armstrong favorit backträning när han bodde i området är det inte super långt. massor av fina berg! Snackar då om Col de Madone

Åh, blir så sugen på att cykla där nere!! Men jag tror nog att det blir vilovecka med provencalsk rosé, schysst mat och allmänt slöande.

Ser du ngn i Antibes som sitter och ser suktande på cyklarna (cyklisterna), så är det jag..;)

Jag brukar gå upp 7-8, cykla 2-3 timmar. komma hem Göra som en Hobbit äta en andra frukost...Väcka barnen om de nu inte är uppe och river stället, Sen tar det någon timme tills man korkar upp första rosén.

Livet är underbart i la France. Favriten är fak

Du får uppfostra dem bättre.

12