Quote from Guest on 16 June 2009, 14:44Hej!
Jag befinner mig i Nice v.30 -32 är det någon som är i området under den tiden som har lust att ta någon tur? Jag bor i ett cykelstråk rakt ovanför Nice 5 km rakt norrut från city. Cyklar i princip dagligen under dagarna jag är där.
Hej!
Jag befinner mig i Nice v.30 -32 är det någon som är i området under den tiden som har lust att ta någon tur? Jag bor i ett cykelstråk rakt ovanför Nice 5 km rakt norrut från city. Cyklar i princip dagligen under dagarna jag är där.
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 14:54Så Nice.
Så Nice.
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 15:00Mmm... är faktiskt i Antibes v. 32 och hade gärna tagit en tur. Får se om min man släpper iväg mig på cykeln under semestern bara... Inte troligt utan sura miner. Jag brukar få nöja mig med att sitta och spana på alla fina cyklar som brukar rastas längs m
Mmm... är faktiskt i Antibes v. 32 och hade gärna tagit en tur. Får se om min man släpper iväg mig på cykeln under semestern bara... Inte troligt utan sura miner. Jag brukar få nöja mig med att sitta och spana på alla fina cyklar som brukar rastas längs m
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 15:38Ta med hojen..det finns inget bätre ställa att cykla på...nja...
Ta med hojen..det finns inget bätre ställa att cykla på...nja...
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 18:35Nice innerstad ---> 5km norröver borde ge rätt fin backträning.
Nice innerstad ---> 5km norröver borde ge rätt fin backträning.
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 19:28David, du snodde min replik. =(
David, du snodde min replik. =(
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 10:01Från mitt boende till lance Armstrong favorit backträning när han bodde i området är det inte super långt. massor av fina berg! Snackar då om Col de Madone
Från mitt boende till lance Armstrong favorit backträning när han bodde i området är det inte super långt. massor av fina berg! Snackar då om Col de Madone
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 10:10Åh, blir så sugen på att cykla där nere!! Men jag tror nog att det blir vilovecka med provencalsk rosé, schysst mat och allmänt slöande.
Ser du ngn i Antibes som sitter och ser suktande på cyklarna (cyklisterna), så är det jag..;)
Åh, blir så sugen på att cykla där nere!! Men jag tror nog att det blir vilovecka med provencalsk rosé, schysst mat och allmänt slöande.
Ser du ngn i Antibes som sitter och ser suktande på cyklarna (cyklisterna), så är det jag..;)
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 10:15Jag brukar gå upp 7-8, cykla 2-3 timmar. komma hem Göra som en Hobbit äta en andra frukost...Väcka barnen om de nu inte är uppe och river stället, Sen tar det någon timme tills man korkar upp första rosén.
Livet är underbart i la France. Favriten är fak
Jag brukar gå upp 7-8, cykla 2-3 timmar. komma hem Göra som en Hobbit äta en andra frukost...Väcka barnen om de nu inte är uppe och river stället, Sen tar det någon timme tills man korkar upp första rosén.
Livet är underbart i la France. Favriten är fak
Quote from ellen olsson on 17 June 2009, 10:20Du får uppfostra dem bättre.
Du får uppfostra dem bättre.