Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 10:25Båda vill börja cykla...shit vad dyrt det blir!!! Måste ju köpa bra cyklar annars kommer de ruttna ur!
Båda vill börja cykla...shit vad dyrt det blir!!! Måste ju köpa bra cyklar annars kommer de ruttna ur!
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 10:25Hehe, ja rosédimman brukar ligga tät när man är nere...
Hehe, ja rosédimman brukar ligga tät när man är nere...
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 11:31Dyra cyklar till barnen är ingen garanti för att de inte ruttnar ur.. Men ett bra sätt att själv känna sig rutten om så blir fallet..
Hmm, låter som det får bli en tur till la France inom kort. Det låter nästan uthärdligt.
Dyra cyklar till barnen är ingen garanti för att de inte ruttnar ur.. Men ett bra sätt att själv känna sig rutten om så blir fallet..
Hmm, låter som det får bli en tur till la France inom kort. Det låter nästan uthärdligt.
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 12:04Jag bodde i centrala Nice några dagar förra sommaren.
Tog ett par glidarrepor längs strandpromenaden och det var SJUKT var fransmän är intresserad av ens cykel. Jag stannade och köpte glass/dricka vid en kiosk och blev tilltalad av 4 personer (oberoende
Jag bodde i centrala Nice några dagar förra sommaren.
Tog ett par glidarrepor längs strandpromenaden och det var SJUKT var fransmän är intresserad av ens cykel. Jag stannade och köpte glass/dricka vid en kiosk och blev tilltalad av 4 personer (oberoende
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 09:49Pernilla: Låter som om brudarna får dra ner på cykelresa till La France istället för att sitta på regnkalla Gran Fondo-lopp 😀
Pernilla: Låter som om brudarna får dra ner på cykelresa till La France istället för att sitta på regnkalla Gran Fondo-lopp 😀