Quote from Guest on 14 August 2009, 16:04Om man har en stund över så finns det ett par artiklar i Svenskan från i morse som förlänger livet. Eller iaf kommentarerna och blogglänkarna...
Artiklarna: Inför Cykelkort - http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3352005.svd
Underbara åsikter att höj
Om man har en stund över så finns det ett par artiklar i Svenskan från i morse som förlänger livet. Eller iaf kommentarerna och blogglänkarna...
Artiklarna: Inför Cykelkort - http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3352005.svd
Underbara åsikter att höj
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 16:14Med tanke på hälsningstråden så verkar det vara ett krig i Tjabostan.
Med tanke på hälsningstråden så verkar det vara ett krig i Tjabostan.
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 17:31Så många bokstäver och så lite innehåll. Men det verkar vara ett hett ämne i Tjockhult av kommentarerna att döma.
Så många bokstäver och så lite innehåll. Men det verkar vara ett hett ämne i Tjockhult av kommentarerna att döma.
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 18:20Helt otroligt vilka aggressiva kommentarer som förekommer. Vad är det med folk egentligen?
Helt otroligt vilka aggressiva kommentarer som förekommer. Vad är det med folk egentligen?
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 18:21De är frustrerade över att sitta i bilkö.
De är frustrerade över att sitta i bilkö.
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 20:24Jag känner igen tonen från diskussioner med mina arbetskamrater som mer eller mindre lever i sina bilar - de hatar cyklister. Även när jag lägger fram argument som att en ensam förare i en 2-tons stadsjeep med 3 km till jobbet inte alldeles självklart har
Jag känner igen tonen från diskussioner med mina arbetskamrater som mer eller mindre lever i sina bilar - de hatar cyklister. Även när jag lägger fram argument som att en ensam förare i en 2-tons stadsjeep med 3 km till jobbet inte alldeles självklart har
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 20:26Då tillhör du inte dom som vinkar vänligt med handen och flinar upp dig vid närkontakt?
Då tillhör du inte dom som vinkar vänligt med handen och flinar upp dig vid närkontakt?
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 20:49Knappast! Och det intressanta i sammanhanget är att de bilister som "kör på" ett 1-kilos bygellås har vett att förstå att de nog inte ska börja bråka med cyklisten ifråga. De inser nog att har de kört så nära så sitter lappen löst.
Knappast! Och det intressanta i sammanhanget är att de bilister som "kör på" ett 1-kilos bygellås har vett att förstå att de nog inte ska börja bråka med cyklisten ifråga. De inser nog att har de kört så nära så sitter lappen löst.
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 21:04Spännade form av inbördeskrig. Är det t o m så de börjar?
Spännade form av inbördeskrig. Är det t o m så de börjar?
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 23:10Falling Down?
Falling Down?