Quote from ellen olsson on 21 August 2009, 19:35Njae, han bryter bara på Ironmantävlingar. Dock inte på Norseman. Det banrekordet är inte så lätt att slå...
Njae, han bryter bara på Ironmantävlingar. Dock inte på Norseman. Det banrekordet är inte så lätt att slå...
Quote from ellen olsson on 21 August 2009, 19:4065 i kadens är ingen höjdare i 20km heller om du inte tränat upp styrkan ordentligt.
I princip alla på det här forumet ska nog vara väldigt försiktiga när det gäller låg kadens.
65 i kadens är ingen höjdare i 20km heller om du inte tränat upp styrkan ordentligt.
I princip alla på det här forumet ska nog vara väldigt försiktiga när det gäller låg kadens.
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 19:59Han hade bara 18:e snabbaste löpartid på Norseman 05. Att säga att den eller den kör si och han är snabb är inte hela sanningen om det är en bra metod. De kanske hade varit snabbare med en annan metod.
Håller dock med om att man bör träna upp sig på låg
Han hade bara 18:e snabbaste löpartid på Norseman 05. Att säga att den eller den kör si och han är snabb är inte hela sanningen om det är en bra metod. De kanske hade varit snabbare med en annan metod.
Håller dock med om att man bör träna upp sig på låg
Quote from ellen olsson on 21 August 2009, 20:12Nu råkar ju dock Björn Andersson vara en av de som testat både låg och "normal" kadens. Det faktum att han inte bytt tillbaka till låg kadens talar för att han inte tycker att det skulle vara bättre för honom och då tillhör han ändå de som verkligen har d
Nu råkar ju dock Björn Andersson vara en av de som testat både låg och "normal" kadens. Det faktum att han inte bytt tillbaka till låg kadens talar för att han inte tycker att det skulle vara bättre för honom och då tillhör han ändå de som verkligen har d
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 21:44En fjäder gör ingen höna (eller duntäcke för den delen).
Jag säger inte att låg kadens är bättre men jag säger inte att det är sämre heller. Det jag vill ha sagt att man kanske inte bara ska utgå ifrån att hög kadens är bättre.
En fjäder gör ingen höna (eller duntäcke för den delen).
Jag säger inte att låg kadens är bättre men jag säger inte att det är sämre heller. Det jag vill ha sagt att man kanske inte bara ska utgå ifrån att hög kadens är bättre.
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 14:42När jag började cykla så kom jag av mig med löpningen. När jag sedan tog upp löpningen igen så kändes mitt löparsteg jättemärkligt. Jag fick mjölksyra - nåt som jag verkligen aldrig känt av tidigare, det kändes tungt - som att jag sprang i vatten och det
När jag började cykla så kom jag av mig med löpningen. När jag sedan tog upp löpningen igen så kändes mitt löparsteg jättemärkligt. Jag fick mjölksyra - nåt som jag verkligen aldrig känt av tidigare, det kändes tungt - som att jag sprang i vatten och det