Quote from Guest on 18 April 2007, 19:31har funderat lite på det, blir man inte ännu mer "döv" för trafik och bilar som susar förbi?
Jag har inte vågat använda mp3 under cyklingen, iof så hör jag ju itne så mycket ändå, det blie ju lite vinddrag även i de makliga farter som jag trampar upp i;
har funderat lite på det, blir man inte ännu mer "döv" för trafik och bilar som susar förbi?
Jag har inte vågat använda mp3 under cyklingen, iof så hör jag ju itne så mycket ändå, det blie ju lite vinddrag även i de makliga farter som jag trampar upp i;
Quote from Funbeat user on 18 April 2007, 19:41När jag kör racer själv kör jag alltid med MP3-spelare.
Ja man blir döv, så man måste vara väldigt uppmärksam på den övriga trafiken.
När jag kör racer själv kör jag alltid med MP3-spelare.
Ja man blir döv, så man måste vara väldigt uppmärksam på den övriga trafiken.
Quote from Emma Sjöberg on 18 April 2007, 19:47Jag gör det inte...
Jag gör det inte...
Quote from Camilla Höög on 18 April 2007, 20:23När jag kör solo så har jag mp3, men visst blir man ganska döv för trafiken. Det gäller att ha uppsikt och kanske inte på allra högsta volymen så att man åtminstone hör väldigt höga ljud som när det är en lastbil 1 meter bakom en...då vill man inte börja
När jag kör solo så har jag mp3, men visst blir man ganska döv för trafiken. Det gäller att ha uppsikt och kanske inte på allra högsta volymen så att man åtminstone hör väldigt höga ljud som när det är en lastbil 1 meter bakom en...då vill man inte börja
Quote from ellen olsson on 18 April 2007, 20:25En stor del av upplevelsen är ju att kunna höra fågelkvitter och ta in andra naturintryck så MP3-spelare går fetbort! 🙂
En stor del av upplevelsen är ju att kunna höra fågelkvitter och ta in andra naturintryck så MP3-spelare går fetbort! 🙂
Quote from Christian Wahlberg on 18 April 2007, 20:28Håller med Fedrik, skulle inte komma på tanken.
Håller med Fedrik, skulle inte komma på tanken.
Quote from Lena O on 18 April 2007, 20:56ibland med, ibland utan beroendet på humöret, fast alltid solo.
ibland med, ibland utan beroendet på humöret, fast alltid solo.
Quote from Torbjörn Karlsson on 18 April 2007, 21:25Kör MP3 beroende på vad jag cyklar, distans ensam, ibland. Tempo/intervall, alltid.
Kör MP3 beroende på vad jag cyklar, distans ensam, ibland. Tempo/intervall, alltid.
Quote from Mats Andersson on 18 April 2007, 21:26Jag är ipodaholic när jag cyklar själv. Jag hör så förbannat illa ändå så lite Rammstein i örönen gör varken till eller från 🙂
Hörlurarna Koss the Plug med silikontoppar är kanoners. Man hör inte ett JOTA mer än musiken. Och sina egna hjärtslag.
Jag är ipodaholic när jag cyklar själv. Jag hör så förbannat illa ändå så lite Rammstein i örönen gör varken till eller från 🙂
Hörlurarna Koss the Plug med silikontoppar är kanoners. Man hör inte ett JOTA mer än musiken. Och sina egna hjärtslag.
Quote from j sollerman on 18 April 2007, 21:28mp3 ett måste när jag kör själv, typ alltid
mp3 ett måste när jag kör själv, typ alltid