Quote from Berit Bengtson on 4 May 2010, 20:19Cykeluthyrarna borde kunna tipsa om rundor, det finns dessutom skyltade cykerlrutter på GC
BILD:http://happypics.zapto.org/albums/userpics/10053/Soria-cykling.jpg
Cykeluthyrarna borde kunna tipsa om rundor, det finns dessutom skyltade cykerlrutter på GC
BILD:http://happypics.zapto.org/albums/userpics/10053/Soria-cykling.jpg
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 20:48GV-500 är inga problem där motorvägen går parallellt. De flesta bilarna håller sig hellre där. Däremot väster om Puerto Rico är det riktigt trångt och kan vara lite läskigt eftersom motorvägen slutat och all trafik går på GV-500. Och i bergen går ju tempo
GV-500 är inga problem där motorvägen går parallellt. De flesta bilarna håller sig hellre där. Däremot väster om Puerto Rico är det riktigt trångt och kan vara lite läskigt eftersom motorvägen slutat och all trafik går på GV-500. Och i bergen går ju tempo
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 00:02Minns att för 2 år sen så rasade vägan innan arguinegin ner i havet och vi fick cykla på motorvägen hela veckan.
Men de gick bra det oxå, GC är nog ett av de trevligaste ställena man kan cykla på.
Minns att för 2 år sen så rasade vägan innan arguinegin ner i havet och vi fick cykla på motorvägen hela veckan.
Men de gick bra det oxå, GC är nog ett av de trevligaste ställena man kan cykla på.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 08:16Kan varmt rekommendera Free Motion. Hyrde cykel och körde guidade turer med dem i februari i år. Cyklarna är bra i ordning, och jag ser ingen anledning att ta med sig egna hojjen. Hyrde både Cannondale 6 och synapse. Tyckte det var kul att prova lite anna
Kan varmt rekommendera Free Motion. Hyrde cykel och körde guidade turer med dem i februari i år. Cyklarna är bra i ordning, och jag ser ingen anledning att ta med sig egna hojjen. Hyrde både Cannondale 6 och synapse. Tyckte det var kul att prova lite anna
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 08:52En lätt och trevlig runda är Fataga, fika i Santa Lucia, ner till El Doctoral och hem (förutsatt att du bor i Playa del Ingles).
Ca 7mil
1500 höjdmeter
Ner till El Doctoral har du riktigt härliga serpentiner och utmed kusten är det alltid medvind när det
En lätt och trevlig runda är Fataga, fika i Santa Lucia, ner till El Doctoral och hem (förutsatt att du bor i Playa del Ingles).
Ca 7mil
1500 höjdmeter
Ner till El Doctoral har du riktigt härliga serpentiner och utmed kusten är det alltid medvind när det
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 08:56Ett plus för Free Motion är att dom har ett oskyddat nätverk! 😉
Smidigt att lägga in all tränings data på funbeat direkt efter passet.
Ett plus för Free Motion är att dom har ett oskyddat nätverk! 😉
Smidigt att lägga in all tränings data på funbeat direkt efter passet.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 23:06Johan: Vill absolut inte förringa din prestation, men 15% i 11 km skulle göra den till något i hästväg. Som jämförelse har Monte Zoncolan, som många proffs anser vara den kanske tuffaste backen som körts på något av de stora etapploppen, 15% snittlutning
Johan: Vill absolut inte förringa din prestation, men 15% i 11 km skulle göra den till något i hästväg. Som jämförelse har Monte Zoncolan, som många proffs anser vara den kanske tuffaste backen som körts på något av de stora etapploppen, 15% snittlutning
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:17Du har säkert rätt! Jag har inte analyserat datan så mycket.
Tillräckligt jobbig i alla fall för att nästan ge upp och lifta med en förbipasserande hjullastare efter halva sträckan. 😉
Du har säkert rätt! Jag har inte analyserat datan så mycket.
Tillräckligt jobbig i alla fall för att nästan ge upp och lifta med en förbipasserande hjullastare efter halva sträckan. 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 21:44Kan jag tro. Såg en bild på inledningen av backen och den såg absolut inte ut att vara att leka med. Är litet sugen på att åka ner kommande vinter och testa litet klättringar på antingen Gran Canaria eller Teneriffa.
Kan jag tro. Såg en bild på inledningen av backen och den såg absolut inte ut att vara att leka med. Är litet sugen på att åka ner kommande vinter och testa litet klättringar på antingen Gran Canaria eller Teneriffa.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 20:00Nu är jag tillbaka.
Vilken upplevelse!!! Jag kan absolut rekommendera att cykla på Gran Canaria. När man cyklar hemma och kommer till en uppförsbacke brukar jag bita ihop, tänka att "den är slut snart" och trampa på järmet uppför. Givetvis är inte det vä
Nu är jag tillbaka.
Vilken upplevelse!!! Jag kan absolut rekommendera att cykla på Gran Canaria. När man cyklar hemma och kommer till en uppförsbacke brukar jag bita ihop, tänka att "den är slut snart" och trampa på järmet uppför. Givetvis är inte det vä