Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 13:26Tack Charlotta för din input! Jo vi får väl åka ner och se själva, min man är dock inne på att ta med sin egen cykel men jag ska nog hyra. Hur det sedan fungerar att ha en liten bakpå är en annan fråga, men jäklar vilka benmuskler man skulle få på bergsvä
Tack Charlotta för din input! Jo vi får väl åka ner och se själva, min man är dock inne på att ta med sin egen cykel men jag ska nog hyra. Hur det sedan fungerar att ha en liten bakpå är en annan fråga, men jäklar vilka benmuskler man skulle få på bergsvä
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 13:46Hej på dig Charlotte
Jag var på Kreta för ett par år sedan. Givetvis var cykeln med ner.
Vi åkte med Langley och bodde också i Almerida. Nu hade jag inte något barn med mig på hojen men där jag cyklade var det väldigt fint. Jag åkte rakt söder ut och upp
Hej på dig Charlotte
Jag var på Kreta för ett par år sedan. Givetvis var cykeln med ner.
Vi åkte med Langley och bodde också i Almerida. Nu hade jag inte något barn med mig på hojen men där jag cyklade var det väldigt fint. Jag åkte rakt söder ut och upp
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 18:30Skriver under på Charlottas inlägg.
Hundarna var det enda bekymret, fick beväpna mig med styv plastslang att freda mig med, inte så kul och säkert värre om man har ungar med sig.Annars är det väldigt fint och det går utmärkt att i ödslighet komma upp p
Skriver under på Charlottas inlägg.
Hundarna var det enda bekymret, fick beväpna mig med styv plastslang att freda mig med, inte så kul och säkert värre om man har ungar med sig.
Annars är det väldigt fint och det går utmärkt att i ödslighet komma upp p
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 21:31Jag har inte cyklat på Kreta men däremot kört bil för ett antal år sedan och då körde de som fullständiga galningar.
Trippelomkörninger, fullastad turistbuss som körde om i uppförstbacke med 90 graders kurva i toppen. Kan ju säga att han inte var om inn
Jag har inte cyklat på Kreta men däremot kört bil för ett antal år sedan och då körde de som fullständiga galningar.
Trippelomkörninger, fullastad turistbuss som körde om i uppförstbacke med 90 graders kurva i toppen. Kan ju säga att han inte var om inn
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 23:24Det är några år sedan, men som jag minns det var bilarna inga problem. Visserligen körde alla Toyota-pickuper och tutade, men det var den vänliga typen av tutning, i god tid innan de körde om. Jag höll mig dock borta från kustvägarna och cyklade inåt – o
Det är några år sedan, men som jag minns det var bilarna inga problem. Visserligen körde alla Toyota-pickuper och tutade, men det var den vänliga typen av tutning, i god tid innan de körde om. Jag höll mig dock borta från kustvägarna och cyklade inåt – o
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 08:28Jättetack för alla svar jag fått hittills! Jag känner mig inte helt avskräckt, vi har inte tänkt oss några superambitiösa utflykter så det ska nog gå bra. Det där med hundarna lät ju däremot inte så kul (t-).
Jättetack för alla svar jag fått hittills! Jag känner mig inte helt avskräckt, vi har inte tänkt oss några superambitiösa utflykter så det ska nog gå bra. Det där med hundarna lät ju däremot inte så kul (t-).
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 10:23Flertalet aggrohundar fanns längst uppe i bergen och vaktade getter och får. Jag kan tänka mig att man kan slippa en del genom att hålla sig i lite mer befolkade områden, lite lägre, men då missar man å andra sidan den fantastiska utsikten. När de andra t
Flertalet aggrohundar fanns längst uppe i bergen och vaktade getter och får. Jag kan tänka mig att man kan slippa en del genom att hålla sig i lite mer befolkade områden, lite lägre, men då missar man å andra sidan den fantastiska utsikten. När de andra t
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 13:11Du luktar katt.
Du luktar katt.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 11:22Ett bombsäkert trick när det kommer hundar är att ta sin vattenflaska och spruta vatten i nyllet på dem. Det låter kanske för enkelt, men det är ruggigt effektivt. Hunden blir helt paralyserad.
Ett bombsäkert trick när det kommer hundar är att ta sin vattenflaska och spruta vatten i nyllet på dem. Det låter kanske för enkelt, men det är ruggigt effektivt. Hunden blir helt paralyserad.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 11:32Danska postverket har budgeterat 25 miljoner till hundgodis så att brevbärarna kan göra sitt jobb utan att bli bitna - kanske borde de köpt vattenpistoler för pengarna istället!
Danska postverket har budgeterat 25 miljoner till hundgodis så att brevbärarna kan göra sitt jobb utan att bli bitna - kanske borde de köpt vattenpistoler för pengarna istället!