Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 15:40Precis eller en hyffsad uppförskörning. Så lättare på rulle, det vet jag inte om det alltid stämmer.
Vänligen
P.
Precis eller en hyffsad uppförskörning. Så lättare på rulle, det vet jag inte om det alltid stämmer.
Vänligen
P.
Quote from Anders Wallerstedt on 27 September 2013, 13:15De rullar jag har kan man ställa in tre olika motstånd. Den har även "avåkningshjul" fram, så man knuffas till baka in på rullarna. Tror det är en Elite E-motion eller nått.
De rullar jag har kan man ställa in tre olika motstånd. Den har även "avåkningshjul" fram, så man knuffas till baka in på rullarna. Tror det är en Elite E-motion eller nått.
Quote from Funbeat user on 29 September 2013, 22:26Motståndet har en del att göra med däcktrycket också om man har gammaldags obromsade rullar. Sen är det ungefär, om man inte är riktigt van, som att köra i full fart på en halvmeter bred planka. Man vill till varje pris inte köra utanför rullarna.
Motståndet har en del att göra med däcktrycket också om man har gammaldags obromsade rullar. Sen är det ungefär, om man inte är riktigt van, som att köra i full fart på en halvmeter bred planka. Man vill till varje pris inte köra utanför rullarna.