Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 08:01De flesta på Ven pendlingscyklar så det är deras perspektiv som är intressant.
De flesta på Ven pendlingscyklar så det är deras perspektiv som är intressant.
Quote from ellen olsson on 9 July 2009, 08:01Tröskelintervaller på Ven?
Tröskelintervaller på Ven?
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 08:23ön känns trång att cykla på även om du kör på en tantacykel med cykelkorg som jag gjorde kan väl bli totalt 10 km eller nåt sånt på en dag
ön känns trång att cykla på även om du kör på en tantacykel med cykelkorg som jag gjorde kan väl bli totalt 10 km eller nåt sånt på en dag
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 18:36Min älste son skall cykla och han började förra sommaren så det lär inte gå såå fort och brottom har jag inte jag har semester.
Min älste son skall cykla och han började förra sommaren så det lär inte gå såå fort och brottom har jag inte jag har semester.
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 20:08Ven "ska" upplevas från cykel och är ett perfekt resmål tillsammans med barn. Landsvägen och Kyrkvägen (Från Bäckviken till Kyrkbacken) är asfalterade resten av ön består av grusvägar och stigar. Det är inte mycket trafik utöver cyklar och gående...bussen
Ven "ska" upplevas från cykel och är ett perfekt resmål tillsammans med barn. Landsvägen och Kyrkvägen (Från Bäckviken till Kyrkbacken) är asfalterade resten av ön består av grusvägar och stigar. Det är inte mycket trafik utöver cyklar och gående...bussen
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 10:41Tack Camilla.
Tack Camilla.
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 14:56ickecyklister = personer som inte regelbundet tränar cykling. Ett par av mina bästa vänner cykelsemestrade på Ven över midsommar, ett par lånade min transportkärra och det andra paret lånade vår CX1:a (joggingvagn med cykelsats så att det blir en cykelkär
ickecyklister = personer som inte regelbundet tränar cykling. Ett par av mina bästa vänner cykelsemestrade på Ven över midsommar, ett par lånade min transportkärra och det andra paret lånade vår CX1:a (joggingvagn med cykelsats så att det blir en cykelkär