Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 20:49Bara nyfiken på var du skulle lämna cykel under dagen? Skulle inte var rolig att springa 1mil från arbete bara för att hitta cykeln är borta.
Mitt förslag var baserat på tid. Jag pendel cykel på ca 22-24km/h men springa med ryggsäck på ca 10.5-11km/h
Al
Bara nyfiken på var du skulle lämna cykel under dagen? Skulle inte var rolig att springa 1mil från arbete bara för att hitta cykeln är borta.
Mitt förslag var baserat på tid. Jag pendel cykel på ca 22-24km/h men springa med ryggsäck på ca 10.5-11km/h
Al
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 22:42Ja, det kanske är mer besvär än nöden kräver. Men är lite nyfiken på att pröva dock. tänker mig i så fall
att cykla i springskorna, och ha en liten ryggsäck med överdragskläderna man cyklar med. Ev. låsa in dem där jag ställer cykeln (om möjligt!). Och så
Ja, det kanske är mer besvär än nöden kräver. Men är lite nyfiken på att pröva dock. tänker mig i så fall
att cykla i springskorna, och ha en liten ryggsäck med överdragskläderna man cyklar med. Ev. låsa in dem där jag ställer cykeln (om möjligt!). Och så
Quote from Funbeat user on 12 September 2013, 05:50Jag har kört så några gånger. har ungefär 3mil till jobbet. springer första 1,5milen för de är på fina stigar, sedan sista 1,5 är landsväg så därför cykel.
jag har kört med en löparrygga med överdragskläder + jobbgrejjer i. cyklar i vanliga trailskorna
Jag har kört så några gånger. har ungefär 3mil till jobbet. springer första 1,5milen för de är på fina stigar, sedan sista 1,5 är landsväg så därför cykel.
jag har kört med en löparrygga med överdragskläder + jobbgrejjer i. cyklar i vanliga trailskorna
Quote from Funbeat user on 12 September 2013, 06:35Kul! Hur gjorde du med cykeln,var parkerade du den?
Kul! Hur gjorde du med cykeln,var parkerade du den?
Quote from Funbeat user on 13 September 2013, 06:20lagom till att jag kommer ut ur skogen finns ett köpcentrum med busshållplats och cykelparkering, så har lite flyt där. Med andra ord kan jag ta bussen halva vägen oavsett håll om det skulle behövas pga tid, väder, skada mm.
lagom till att jag kommer ut ur skogen finns ett köpcentrum med busshållplats och cykelparkering, så har lite flyt där. Med andra ord kan jag ta bussen halva vägen oavsett håll om det skulle behövas pga tid, väder, skada mm.
Quote from Funbeat user on 13 September 2013, 06:50Hmm, jag har ju ett köpcentrum med busshållplats halvvägs jag med...
Hmm, jag har ju ett köpcentrum med busshållplats halvvägs jag med...
Quote from Funbeat user on 17 September 2013, 16:15Jag provade ett liknande (men snällare) upplägg för några vårar sedan. 19 km cykling + 5 km löpning. Cyklade i springkläder (och springskor). Kom dock fram till att för mig passade det bättre att cykla hela sträckan (24 km) och sedan byta om och springa
Jag provade ett liknande (men snällare) upplägg för några vårar sedan. 19 km cykling + 5 km löpning. Cyklade i springkläder (och springskor). Kom dock fram till att för mig passade det bättre att cykla hela sträckan (24 km) och sedan byta om och springa
Quote from Funbeat user on 17 September 2013, 16:55Såhär blev det i går:
Redan på fredag tog jag med mig vardagskläder till jobbet. Jag hade ändå en ryggsäck med överdrag, vatten och plånbok/nycklar/telefon med mig. Långa löpartights på, löparskor på fötterna. Cyklade med överdrag 26 km, tog av byxorna l
Såhär blev det i går:
Redan på fredag tog jag med mig vardagskläder till jobbet. Jag hade ändå en ryggsäck med överdrag, vatten och plånbok/nycklar/telefon med mig. Långa löpartights på, löparskor på fötterna. Cyklade med överdrag 26 km, tog av byxorna l