Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCyklcross
You need to log in to create posts and topics.

Jag missade dig i Skatås förra helgen.

Det är för att jag har problem med min sponsor.

Jag förmodar att du vill ha en någorlunda billig cross att köra med istället för racern under vintern. Jag tycker alla dina förslag låter vettiga, du kan också kolla
Columbus fango (CykelCity), Nox Crossfire 1, Stevens Cyclocross Prestige. Surly (Cycleco

Den kommer passa dig gamle man

http://www.trident.se/produkter/cyklar/trehjulscykel_vuxen.html#COM

kör med en scott är fruktansvärt nöjd.

Tack Paolo. Har varit inne på en Colomus innan, menjag hittar ingen cross på cykelcitys sida längre.

Broder, ska du hänga med i sommar är det nog bäst jag använder en trehjuling eller kanske en bobby car!

Jodå, cross har till och med en egen avdelning under racer och mountainbike. De säljer ju mest lösa ramar, men de har en del prisvärda kompletta cyklar också.

Kära bror! Förstår hur du tänker, enda sättet att komma i närheten av min tid är att jag tar dig på släp mao.
Vi kan ta en tandem om du vill, givetvis får du sitta fram så du har en rimlig chans att komma först i mål. 😉

Hittade Fangon på webshopen. Känns som favoriten. Har köpt en Columbus Vola på Cykelcity förut och är väldigt nöjd med den.

Kanske de har en tandem med?

Jag har själv en Columbus som jag haft i snart tio år och är nöjd med. Vevlagret sjunger visserligen på sista versen men jag har inte direkt varit snäll mot den stackars cykeln. Den får stå i vår mycket otäta lada eftersom min sambo förbjudit mig att ha m