Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 22:31Ja, tack för tipsen!
Kristofer, vilket gött mål du har satt upp! Jag ska också göra Alp-intro i höst, då tillsammans med några bitna vänner. Så nu är det bara till och cykla för fullt... 😀
Lycka till!
Ja, tack för tipsen!
Kristofer, vilket gött mål du har satt upp! Jag ska också göra Alp-intro i höst, då tillsammans med några bitna vänner. Så nu är det bara till och cykla för fullt... 😀
Lycka till!
Quote from ellen olsson on 17 April 2008, 22:46> Snabbt svar! Jag hade tänkt mig 34/27...
34/27? Det verkar lite överdrivet. Du ska ju trots allt till Frankrike där stigningarna inte är alltför branta jämfört med t.ex. Italien. Jag körde huvudsakligen på 39/26-utväxling uppför Mont Ventoux 2005. Sam
> Snabbt svar! Jag hade tänkt mig 34/27...
34/27? Det verkar lite överdrivet. Du ska ju trots allt till Frankrike där stigningarna inte är alltför branta jämfört med t.ex. Italien. Jag körde huvudsakligen på 39/26-utväxling uppför Mont Ventoux 2005. Sam
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 22:58Har man nanniga ben efter några dagar så är det lite reservväxel med 34/27.
Har man nanniga ben efter några dagar så är det lite reservväxel med 34/27.
Quote from ellen olsson on 17 April 2008, 23:02Benen ska härdas...
Jag ser fram emot Prato Maslino om ca 3 veckor... 🙂
Benen ska härdas...
Jag ser fram emot Prato Maslino om ca 3 veckor... 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 23:16glöm inte packa med massören på cykelresorna....
glöm inte packa med massören på cykelresorna....
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 23:18Packade massörer är jobbiga innan de somnar.
Packade massörer är jobbiga innan de somnar.
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 23:21glöm inte heller tillhygge att klappatill den packade massören i huvet med så hon somnar
glöm inte heller tillhygge att klappatill den packade massören i huvet med så hon somnar
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 09:51Ja, när det gäller utväxlingen tänker jag att jag ska ta det säkra före det osäkra så att säga. jag har ingen erfarenhet från klättringar och jag väger nästan 90kg (hoppas tappa lite under sommaren 🙂 så jag är ingen bergsget direkt. Dessutom får jag lit
Ja, när det gäller utväxlingen tänker jag att jag ska ta det säkra före det osäkra så att säga. jag har ingen erfarenhet från klättringar och jag väger nästan 90kg (hoppas tappa lite under sommaren 🙂 så jag är ingen bergsget direkt. Dessutom får jag lit
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 22:07nu ska växlarna vara på plats. sen var det ju det där med träning då...
nu ska växlarna vara på plats. sen var det ju det där med träning då...