Quote from Guest on 17 June 2012, 20:49Svd kultur idag.... http://www.svd.se/kultur/cykling-som-besatthet_7281035.svd
Hur besatta är ni?
Svd kultur idag.... http://www.svd.se/kultur/cykling-som-besatthet_7281035.svd
Hur besatta är ni?
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 20:59Börja du, Paul!
Börja du, Paul!
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 11:26Lagom enligt mig
Galen enligt alla andra.
Lagom enligt mig
Galen enligt alla andra.
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 12:13”Från terrasser tittar turister och invånare på. Ickecyklister. Tomheten i liv som deras chockerar mig.” / Krabbé. Åh så sexigt sagt!
Jag är fett besatt, cyklar konstant, bloggar om cykling, tittar på cykling etc. Min kille är även han besatt, t o m mer
”Från terrasser tittar turister och invånare på. Ickecyklister. Tomheten i liv som deras chockerar mig.” / Krabbé. Åh så sexigt sagt!
Jag är fett besatt, cyklar konstant, bloggar om cykling, tittar på cykling etc. Min kille är även han besatt, t o m mer
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 12:39Jag grymtar och muttrar och blir lite tjurig när jag igår söndag konstaterade att jag endast cyklat 10 mil under veckan. Jag har de senaste 13 veckorna cyklat 20,6 mil per vecka och har börjat inse att jag planerar mitt liv efter när det finns tid att cyk
Jag grymtar och muttrar och blir lite tjurig när jag igår söndag konstaterade att jag endast cyklat 10 mil under veckan. Jag har de senaste 13 veckorna cyklat 20,6 mil per vecka och har börjat inse att jag planerar mitt liv efter när det finns tid att cyk
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 13:11Inte särskilt, men 5-6 cyklar hängande på väggen hemma i hallen tycker nog en del är lite konstigt.
Inte särskilt, men 5-6 cyklar hängande på väggen hemma i hallen tycker nog en del är lite konstigt.
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 13:27Inte alls. Förutom att jag har samma hall som Fredrik. 😉
Inte alls. Förutom att jag har samma hall som Fredrik. 😉
Quote from Jonny Persson on 18 June 2012, 13:28Jag tycker att det är jättekonstigt Fredrik och Elin. Själv har jag fyra cyklar och är inte ens cyklist.
Jag tycker att det är jättekonstigt Fredrik och Elin. Själv har jag fyra cyklar och är inte ens cyklist.
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 13:32Jovars. Tycker att 15000 för ett par hjul är helt ok och har tre cyklar i sovrummet, två i vardagsrummet och en i källaren. Planerar semestrarna efter mästerskap och etapplopp.
Kanske aningen besatt.
Jovars. Tycker att 15000 för ett par hjul är helt ok och har tre cyklar i sovrummet, två i vardagsrummet och en i källaren. Planerar semestrarna efter mästerskap och etapplopp.
Kanske aningen besatt.
Quote from Rasmus Olsson on 18 June 2012, 13:35Skrev ni inte fel nu Fredrik? Är det inte 5-6 cyklar per person?
Skrev ni inte fel nu Fredrik? Är det inte 5-6 cyklar per person?