Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 13:36Ja det finns ju några i cykelförrådet också. 😉
Ja det finns ju några i cykelförrådet också. 😉
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 13:37Och nej, just den penismätartävlingen kommer vi aldrig att vinna. Som sagt är vi inte särskilt besatta alls.
Och nej, just den penismätartävlingen kommer vi aldrig att vinna. Som sagt är vi inte särskilt besatta alls.
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 14:31Fredrik och Elin ... "a perfect match" (så länge de har samma ramstorlek ... annars ... det kan bli dyrt, det).
Fredrik och Elin ... "a perfect match" (så länge de har samma ramstorlek ... annars ... det kan bli dyrt, det).
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 20:18Inte konstigt att man i den borgeliga tidningen Svd varnar för cykling som besatthet. Påminner om nykterhetsrörelsens begynnelse. Rädslan att arbetarna ska bli etyliker eller endorfinberoende och inte kunna/vilja lönearbeta så mycket, för då kan kapitalis
Inte konstigt att man i den borgeliga tidningen Svd varnar för cykling som besatthet. Påminner om nykterhetsrörelsens begynnelse. Rädslan att arbetarna ska bli etyliker eller endorfinberoende och inte kunna/vilja lönearbeta så mycket, för då kan kapitalis
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 11:00Lyckades faktiskt göra mig av med en cykel för någon månad sedan och har numer bara två, men vill ha minst en till. Inte har det blivit så mycket cykling heller, men nu har jag skaffat nytt jobb - för att få lagom pendlingavstånd (drygt 3 mil t/r)..
Jämf
Lyckades faktiskt göra mig av med en cykel för någon månad sedan och har numer bara två, men vill ha minst en till. Inte har det blivit så mycket cykling heller, men nu har jag skaffat nytt jobb - för att få lagom pendlingavstånd (drygt 3 mil t/r)..
Jämf
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 17:17De besuttna, och även andra, är besatta av bilen, visst.
På 70-talet hade rökarna makten i personalrummen, nu är dom ute
i kylan.
Det går att vända på allt!
Den nuvarande maktkampen mellan bilister och cyklister i storstäderna
kan cyklisterna vinna. Fler
De besuttna, och även andra, är besatta av bilen, visst.
På 70-talet hade rökarna makten i personalrummen, nu är dom ute
i kylan.
Det går att vända på allt!
Den nuvarande maktkampen mellan bilister och cyklister i storstäderna
kan cyklisterna vinna. Fler