Quote from Guest on 27 April 2009, 12:33Hallå,
nu börjar jag bli lite trött på att cykla ensam. Varje gång jag är ute så möter jag ju minst 5 till på racer, varför inte cykla ihop?
Fler som är på?// Evelina
Hallå,
nu börjar jag bli lite trött på att cykla ensam. Varje gång jag är ute så möter jag ju minst 5 till på racer, varför inte cykla ihop?
Fler som är på?
// Evelina
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 12:43jag är på. Du har rätt trevligt folk i Mera Lera som kör söndagar 10 från Statoil T1. Var i stan bor du?
jag är på. Du har rätt trevligt folk i Mera Lera som kör söndagar 10 från Statoil T1. Var i stan bor du?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 13:01CK Hymer har träning.
CK Hymer har träning.
Quote from Rasmus Olsson on 27 April 2009, 13:24Mera Lera: http://www.meraleramtb.com/
Mera Lera: http://www.meraleramtb.com/
Quote from Charlotte Skoglund on 27 April 2009, 13:32antingen mera lera
eller skickar du bara en notis här när du är sugen...har jag tid är jag gärna på....
alltid kul med nytt folk o lite sällskap på turerna
antingen mera lera
eller skickar du bara en notis här när du är sugen...har jag tid är jag gärna på....
alltid kul med nytt folk o lite sällskap på turerna
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 14:05Andrew: Mera Lera kör kl 09 på söndagar 😉
Tittar man in på forumet innan så brukar det stå om nån tänker köra räser-cykel.
Andrew: Mera Lera kör kl 09 på söndagar 😉
Tittar man in på forumet innan så brukar det stå om nån tänker köra räser-cykel.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 14:16Sorry, önsketänkande från en morgontrött gissar jag då.
Jag plus förhoppningsvis några till ska försöka starta från Ljungsbro 1,5 mil utanför Linköping så vi slipper 3 mil extra...
Sorry, önsketänkande från en morgontrött gissar jag då.
Jag plus förhoppningsvis några till ska försöka starta från Ljungsbro 1,5 mil utanför Linköping så vi slipper 3 mil extra...
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 20:11Okej, då ser jag till att vara vid Statoil macken på söndag kl.09:00 .. eller är det kl 10:00? Finns ju tydligen två bud om när Mera lera utgår ifrån macken.
// Evelina
Okej, då ser jag till att vara vid Statoil macken på söndag kl.09:00 .. eller är det kl 10:00? Finns ju tydligen två bud om när Mera lera utgår ifrån macken.
// Evelina
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 23:45Dessvärre kör dom redan vid nio. Men som nämnts ovan: får man akuta behov kan man väl alltid ge förslag på tid, plats och typ av pass på deras forum.
Dessvärre kör dom redan vid nio. Men som nämnts ovan: får man akuta behov kan man väl alltid ge förslag på tid, plats och typ av pass på deras forum.
Quote from Charlotte Skoglund on 28 April 2009, 10:01finns ngn energi på sö så dyker jag upp, målet är helt klart att det ska finnas energi
🙂
finns ngn energi på sö så dyker jag upp, målet är helt klart att det ska finnas energi
🙂