Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 10:54CK Hymer har motionspass lördagar 09.00 och söndagar 10.00.
Se www.ckhymer.com Samling vid klubblokalen i Berga
CK Hymer har motionspass lördagar 09.00 och söndagar 10.00.
Se http://www.ckhymer.com Samling vid klubblokalen i Berga
Quote from Charlotte Skoglund on 1 May 2009, 08:28nja som det verkar blir jag kvar i närke ngn extra dag så inte ngn cykling i Linköping på sö...men det kommer fler dagar
nja som det verkar blir jag kvar i närke ngn extra dag så inte ngn cykling i Linköping på sö...men det kommer fler dagar
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 08:59Jag ska se till att komma till Hymers klubbstuga, om jag hittar den vill säga både i morgon lördag och söndag,
Ses! Jag bor i Slaka.// Evelina
Jag ska se till att komma till Hymers klubbstuga, om jag hittar den vill säga både i morgon lördag och söndag,
Ses! Jag bor i Slaka.
// Evelina
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 10:22Evelina, kör med Hymer i morgon o kom till Statoil på söndag 9:00 o kör med MeraLera i stället. Ska köra med dem då, men i morgon är det MTB som på hemmaplan
Evelina, kör med Hymer i morgon o kom till Statoil på söndag 9:00 o kör med MeraLera i stället. Ska köra med dem då, men i morgon är det MTB som på hemmaplan
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 21:59Okej, 09:00 i morgon lördag utanför Hymers klubblokal - och 09:00 vid Statoil på söndag! I´ll be there! 😉
Ses!!
Tack!!
Okej, 09:00 i morgon lördag utanför Hymers klubblokal - och 09:00 vid Statoil på söndag! I´ll be there! 😉
Ses!!
Tack!!
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 23:57Ska bli kul att träffa lite fler cyklister från LKPG
Ska bli kul att träffa lite fler cyklister från LKPG