Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumBukefalosDå har vi startat upp då!
You need to log in to create posts and topics.

Kul med en bukegrupp här med. =)

Kul initiativ att peppa varandra med träning och liknande. Finns säkert en och annan bukare som smyger runt där man minst anar det.

/Emro

Heja heja 🙂

Kul idé! Jag snurrar runt här på sidan och känner mig lite vilsen, tar nog en stund innan jag kommer underfund med alla funktioner...

Ja, det är ju rätt komplicerat här. Men fråga här i gruppen, eller mejla Olle direkt, eller fråga i gruppen "så fungera funbeat" 🙂

Kul att det finns lite bukefalister här med, alltid bra med lite extra pepp 🙂
Hur går det för er allihopa?
/Miss_Victim

För mig går det jättedåligt just nu. Har varit förkyld i flera omgångar ett tag och det tar på lusten, lusten att få börja om träningen på en lägre nivå än jag har lust med. Samtidigt har min favoritinstruktör blivit med barn och orkar inte ha passen läng

Precis nu har jag lite "flyt" - har nyss kommit igång igen efter ännu ett uppehåll. Verkar som att så fort jag har fått ordning på träningen så kommer nåt emellan, förkylningar eller andra aktiviteter som jag då måste prioritera. Alltså det handlar då om

Vad är vibrationsträning?

Jag ska berätta här också. Efter att jag skrev mitt förra inlägg kände jag mig urgnällig så jag letade upp joggingdojorna och sprang en runda 🙂

Vibrationsträning görs på en vibrerande platta. Man ställer in tid och hertz-frekvens. Sen gör man olika övningar på plattan. Där jag tränar kör vi enminutsintervaller på 30 Hz (två el tre intervaller per muskelgrupp). Vi tränar benmusklerna med benböj, u