Quote from Guest on 7 April 2006, 14:18Kul med en bukegrupp här med. =)
Kul med en bukegrupp här med. =)
Quote from Cattan T on 7 April 2006, 14:28Kul initiativ att peppa varandra med träning och liknande. Finns säkert en och annan bukare som smyger runt där man minst anar det.
/Emro
Kul initiativ att peppa varandra med träning och liknande. Finns säkert en och annan bukare som smyger runt där man minst anar det.
/Emro
Quote from Jan Lundquist on 7 April 2006, 14:30Heja heja 🙂
Heja heja 🙂
Quote from Johan Kanto on 7 April 2006, 20:25Kul idé! Jag snurrar runt här på sidan och känner mig lite vilsen, tar nog en stund innan jag kommer underfund med alla funktioner...
Kul idé! Jag snurrar runt här på sidan och känner mig lite vilsen, tar nog en stund innan jag kommer underfund med alla funktioner...
Quote from Jan Lundquist on 7 April 2006, 21:09Ja, det är ju rätt komplicerat här. Men fråga här i gruppen, eller mejla Olle direkt, eller fråga i gruppen "så fungera funbeat" 🙂
Ja, det är ju rätt komplicerat här. Men fråga här i gruppen, eller mejla Olle direkt, eller fråga i gruppen "så fungera funbeat" 🙂
Quote from Johnny Vallin on 8 April 2006, 15:33Kul att det finns lite bukefalister här med, alltid bra med lite extra pepp 🙂
Hur går det för er allihopa?
/Miss_Victim
Kul att det finns lite bukefalister här med, alltid bra med lite extra pepp 🙂
Hur går det för er allihopa?
/Miss_Victim
Quote from Jan Lundquist on 8 April 2006, 18:00För mig går det jättedåligt just nu. Har varit förkyld i flera omgångar ett tag och det tar på lusten, lusten att få börja om träningen på en lägre nivå än jag har lust med. Samtidigt har min favoritinstruktör blivit med barn och orkar inte ha passen läng
För mig går det jättedåligt just nu. Har varit förkyld i flera omgångar ett tag och det tar på lusten, lusten att få börja om träningen på en lägre nivå än jag har lust med. Samtidigt har min favoritinstruktör blivit med barn och orkar inte ha passen läng
Quote from Annika Svanberg on 9 April 2006, 15:44Precis nu har jag lite "flyt" - har nyss kommit igång igen efter ännu ett uppehåll. Verkar som att så fort jag har fått ordning på träningen så kommer nåt emellan, förkylningar eller andra aktiviteter som jag då måste prioritera. Alltså det handlar då om
Precis nu har jag lite "flyt" - har nyss kommit igång igen efter ännu ett uppehåll. Verkar som att så fort jag har fått ordning på träningen så kommer nåt emellan, förkylningar eller andra aktiviteter som jag då måste prioritera. Alltså det handlar då om
Quote from Jan Lundquist on 9 April 2006, 17:44Vad är vibrationsträning?
Jag ska berätta här också. Efter att jag skrev mitt förra inlägg kände jag mig urgnällig så jag letade upp joggingdojorna och sprang en runda 🙂
Vad är vibrationsträning?
Jag ska berätta här också. Efter att jag skrev mitt förra inlägg kände jag mig urgnällig så jag letade upp joggingdojorna och sprang en runda 🙂
Quote from Annika Svanberg on 9 April 2006, 17:55Vibrationsträning görs på en vibrerande platta. Man ställer in tid och hertz-frekvens. Sen gör man olika övningar på plattan. Där jag tränar kör vi enminutsintervaller på 30 Hz (två el tre intervaller per muskelgrupp). Vi tränar benmusklerna med benböj, u
Vibrationsträning görs på en vibrerande platta. Man ställer in tid och hertz-frekvens. Sen gör man olika övningar på plattan. Där jag tränar kör vi enminutsintervaller på 30 Hz (två el tre intervaller per muskelgrupp). Vi tränar benmusklerna med benböj, u