Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumBukefalosDå har vi startat upp då!
You need to log in to create posts and topics.

Gott att vi håller igång. =)

Själv så har jag ganska svårt att motivera mig till att träna själv, så där bara för träningens skull - jag behöver TÄVLA för att vara motiverad.

Jag spelar softboll (baseboll fast med större boll - typ) - och det är väl d

Va kul med bukefalister här...Lite extra peppning..:P Och alla har samtidigt ngt gemensamt mohaha.. Heter för de som inte vet Krizz på bukefalos...;)

Jag kände mig så peppad av det här att jag tränade riktigt bra i morse. Var annars ganska avslagen förra veckan och orkade inte så mycket, men nu känns allt bättre.

Kanon!! =)

Det går ju i vågor det där med motivationen och sugen - men då är det bra att ha nån som peppar en och inspirerar en!!

Måste bara tipsa om en sjukt rolig träningsform om ni gillar dans och inte är så pryda 😉
Provade Carmen Electras Aerobic Striptease (ingen striptease i sig, mer sensuella rörelser bara) igår och det var fruktansvärt roligt, kändes inte ens som träning m

Ja, det kanske vore nått det. 😉

Jenny, var har du fått tag i den?

*vill ha*

Kosten har varit riktigt bra idag, träningen sådär. Jag hade tänkt mig 30 minuter promenad från bussen och hem + 30 min spinning. Det blev bara det senare, anledning? Blodsockerfall vid 17:00 som skulle fått mig ännu galnare när jag hade kommit hem vid 19

eum *host* jag var lite olaglig och laddade ner den från piratebay. 😉 Men den går att köpa på Ginza och lite andra ställen också, finns ett par dvd:er. 🙂

kikar in på piratbukten 🙂