Quote from Elias Engqvist on 30 June 2010, 20:00...eller så kan man använda intervall-begreppet där man iaf kan föra in tid, sträcka o kommentar för de olika delmomenten!
...eller så kan man använda intervall-begreppet där man iaf kan föra in tid, sträcka o kommentar för de olika delmomenten!
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 20:14Åh, titta. Composite design pattern minsann...
Åh, titta. Composite design pattern minsann...
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 20:34Ja intervall-funktionen kan man använda, men nackdelen med den är att den suger fett när det kommer till statistikhantering (jämföra de olika intervallerna med andra intervaller i andra pass i diagramvyn).
Ja intervall-funktionen kan man använda, men nackdelen med den är att den suger fett när det kommer till statistikhantering (jämföra de olika intervallerna med andra intervaller i andra pass i diagramvyn).
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 21:48Linus: Det är precus det du skriver som jag är ute efter!
Linus: Det är precus det du skriver som jag är ute efter!
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 10:05Synd, för det finns inte. 😉
Synd, för det finns inte. 😉
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 12:02Det vore ju inte helt fel om man kunde utöka intervallbegreppet till att innehålla olika träningstyper/intensiteter/utrustningar etc. Isåfall bör man givetvis kunna välja med/bort träningsundertyper som uppvärmning, pausjoggar och liknande efter tycke, sm
Det vore ju inte helt fel om man kunde utöka intervallbegreppet till att innehålla olika träningstyper/intensiteter/utrustningar etc. Isåfall bör man givetvis kunna välja med/bort träningsundertyper som uppvärmning, pausjoggar och liknande efter tycke, sm
Quote from Elias Engqvist on 1 July 2010, 12:21Håller med Robert, intervallfuktionen SKULLE kunna bli riktigt bra. Nu är den mest jobbig pga det du nämner!
Håller med Robert, intervallfuktionen SKULLE kunna bli riktigt bra. Nu är den mest jobbig pga det du nämner!
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 20:41Och jag håller oxå med Robert. Jag HATAR intervallfunktionen som den ser ut idag. Kass, totalt meningslös. Jag önskar att jag hade en fräck pulsklocka som visade vackra kurvor på mina intervallpass men det har jag inte... så jag hoppas på att Olle ska fix
Och jag håller oxå med Robert. Jag HATAR intervallfunktionen som den ser ut idag. Kass, totalt meningslös. Jag önskar att jag hade en fräck pulsklocka som visade vackra kurvor på mina intervallpass men det har jag inte... så jag hoppas på att Olle ska fix