Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 08:27När jag köpte mina durano påstod handlarn att de skulle hålla i 2000 mil, men det kanske inte stämmer alls..
När jag köpte mina durano påstod handlarn att de skulle hålla i 2000 mil, men det kanske inte stämmer alls..
Quote from Rasmus Olsson on 10 June 2011, 09:01Cyklar du bara på nyasfalterade vägar utan grus eller kantsten kan de det. men på svenska vägar håller de inte mycket.
Cyklar du bara på nyasfalterade vägar utan grus eller kantsten kan de det. men på svenska vägar håller de inte mycket.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 13:54Det ska vara continental. Vilken modell väljer du.
Det ska vara continental. Vilken modell väljer du.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 21:46Conti SuperSport Plus köpte jag sist har dock inte kört så långt på dem... Kanske ett alternativ om inte vikten är så viktig?
http://www.conti-online.com/generator/www/de/en/continental/bicycle/themes/plusseries/supersportplus/supersport_plus_en.html
Conti SuperSport Plus köpte jag sist har dock inte kört så långt på dem... Kanske ett alternativ om inte vikten är så viktig?
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 23:53Att det står Continental på däcket behöver inte betyda att det är bra, det gäller att välja rätt modell också. Vissa Continentaldäck som t.ex. de billigare varianterna av Race King har alldeles för ömtåliga sidor, och Doublefighter (dvs gamla varianten, i
Att det står Continental på däcket behöver inte betyda att det är bra, det gäller att välja rätt modell också. Vissa Continentaldäck som t.ex. de billigare varianterna av Race King har alldeles för ömtåliga sidor, och Doublefighter (dvs gamla varianten, i
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 00:02Slutade med att jag köpte Continental GP 4-Season, 28mm.
Fick dem idag. Ser riktigt najs ut.
Ska bli intressant att se hur mycket stryk de tål.Vikten är inte alls vikitg när det gäller min pendlarhoj.
Den väger ändå som en mindre stridsvagn.
Men lutar
Slutade med att jag köpte Continental GP 4-Season, 28mm.
Fick dem idag. Ser riktigt najs ut.
Ska bli intressant att se hur mycket stryk de tål.
Vikten är inte alls vikitg när det gäller min pendlarhoj.
Den väger ändå som en mindre stridsvagn.
Men lutar